صدای زنان صیاد قشم شنیده شد/ «پسران دریا» در مسیر جشنواره‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳
بهروز نشان با صبا مطرح کرد؛

صدای زنان صیاد قشم شنیده شد/ «پسران دریا» در مسیر جشنواره‌ها

بهروز نشان تهیه‌کننده سینما درباره ساخت فیلم‌های جدید خود می‌گوید.

بهروز نشان کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های اخیر خود اظهار کرد: بعد از ساخت فیلم مستند سینمایی «کیارستمی و عصای گمشده» که درباره نوع نگاه عباس کیارستمی به سینما بود و هم‌اکنون به صورت آنلاین در بخش ویژه هنروتجربه در سایت هاشور به نمایش درآمده است، مشغول ساخت فیلم مستند «جهان، خیال خداست» به کارگردانی آیدا انصاری شده ایم.

وی افزود: این فیلم در قشم فیلمبرداری شده و درباره زندگی یک خانواده است که در روستای سلخ جزیره قشم با شرایط ویژه‌ای زندگی‌شان را می‌گذرانند. «جهان، خیال خداست» شامل رنگ و بوی خاص جنوبی است که درحال حاضر در مرحله پخش بین‌المللی خود به سر می‌برد.

این تهیه کننده از ساخت یک فیلم بلند سینمایی به کارگردانی افشین هاشمی با عنوان «پسران دریا» نیز خبر داد و گفت: مراحل فنی این فیلم نیز به اتمام رسیده و احتمالا به زودی شاهد نمایش آن در جشنواره‌های خارجی خواهیم بود. فیلم کوتاه «طلسم» را نیز به کارگردانی خودم ساختم که درباره زندگی مردی‌ست که رابطه عمیقی با اسب خود دارد. این فیلم درحال حاضر در جشنواره‌های مختلف به نمایش در آمده است.

نشان در پایان درباره تازه‌ترین اثر خود اینگونه اطلاع‌رسانی کرد: درحال حاضر مشغول تولید فیلم مستندی هستم که کارگردانی آن نیز برعهده خودم است. این فیلم درباره زنان صیاد قشم است که تا پیش از این به صیادی مشغول بودند ولی حال با مشکلاتی برای ادامه شغل خود مواجه هستند. ما در این مستند قصد داریم به زندگی و شغل آن‌ها بپردازیم.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است