نقد و بررسی فیلم کوتاه «ساعت ۲۱» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۰

نقد و بررسی فیلم کوتاه «ساعت ۲۱»

گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران با موضوع فیلم کوتاه «ساعت 21» این هفته با حضور امیرضا نوری‌پرتو برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سی و پنجمین گفت‌و‌گوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران درباره فیلم کوتاه «ساعت ۲۱» شامگاه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ از طریق صفحه اینستاگرام انجمن برگزار خواهد شد.

برنامه «برخط فرضی» هر هفته ساعت ۲۱ از طریق صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی  iycs.ir @ برگزار می‌شود. عنوان نشست تخصصی این هفته «چگونه فیلم کوتاه نقد کنیم؟» است که با حضور امیرضا نوری‌پرتو  نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و اجرای حامد سلیمان‌زاده برگزار می‌شود.

در فصل جدید «برخط فرضی»، هرماه یک مجری‌کارشناس موضوع واحدی را با حضورکارشناسان سینمایی مورد بررسی قرار خواهد داد و این برنامه چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت ۲۱ میزبان یک کارشناس مهمان خواهد بود.

بر این اساس، در نخستین مجموعه آموزشی از سری جدید برخط فرضی، حامد سلیمان‌‌زاده به عنوان مجری‌کارشناس، از طریق صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران موضوع «چگونه فیلم کوتاه نقد کنیم؟» را طی ۵ هفته با ۵ مهمان این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد داد.

تاکنون سی‌وچهار نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است