میلاد شکرخواه سرپرست روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵

میلاد شکرخواه سرپرست روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی شد

آیین تکريم و معارفه مدير سابق و سرپرست جديد واحد روابط عمومی بنياد سينمايی فارابی برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و سرپرست جدید واحد روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی با حضور جمعی از کارشناسان، مدیران و مشاوران بنیاد، در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی این بنیاد برگزار شد.

در ابتدای این آیین علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، با اشاره به این که بنیاد سینمایی فارابی طی سال‌های اخیر یک دوره گذار و تحول را طی کرده است، به فعالیت‌هایی چون فعال‌سازی ظرفیت‌های روزآمد رسانه‌ای و توجه به تولید چندرسانه‌ای خبری و فعالیت بهینه‌تر در فضای مجازی، فعالسازی سالن عباس کیارستمی و پلاتوی این سالن و اجرای برنامه‌های مختلف، صیانت از دستاوردهای بنیاد سینمایی فارابی با حضور در فضای رسانه‌ای، مشارکت در اطلاع‌رسانی جشنواره‌های برگزار شده توسط بنیاد سینمایی فارابی، معرفی کارکرد و فعالیت همه واحدهای بنیاد و تولیدات بنیاد سینمایی فارابی، احترام به شخصیت و تلاش‌های همکاران و کارشناسان بنیاد سینمایی فارابی، تکریم جامعه رسانه‌ای با جلب مشارکت و احترام مضاعف، تهیه و تولید مستند گفتگو با مدیران و هنرمندان به مناسبت ۳۷ سالگی بنیاد سینمایی فارابی و… به نقش محوری محمدرسول صادقی و همکارانش در روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی اشاره کرد و تحقق تحولات تدریجی و طی شدن این دوره گذار را مدیون تلاش‌های مبتکرانه صادقی دانست.

او گفت: محمدرسول صادقی بی هیاهو و با اخلاق، در فضای کار حرفه‌ای خودش را اثبات کرده و در عرصه فرهنگ و رسانه، هر جا که بوده دوستان و دوست‌دارانش خاطرات خوبی از او به یاد دارند.

تابش خطاب به صادقی بیان کرد: شاید از نظر فیزیکی از این مجموعه دور شوید اما بنیاد سینمایی فارابی و عرصه فرهنگ و هنر خانه شماست و همیشه در جان و دل ما جای دارید.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از  محمدرسول صادقی مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی طی پنج سال اخیر قدردانی و برای او در مسند جدیدش در کمیسیون ملی یونسکو آرزوی موفقیت کرد.

تابش همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم تکریم و معارفه مدیران روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی عنوان کرد: از همکار و برادر عزیزم میلاد شکرخواه که مسئولیت روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی را در این موقعیت حساس پذیرفت قدردانی می‌کنم. تجارب و تحصیلات میلاد شکرخواه، از او یک شخصیت قابل احترام، حرفه‌ای و دوست‌داشتنی ساخته است. در دوره چهارساله همکاری او با بنیاد فارابی، ما شاهد تحول در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بودیم. هویت جدید بنیاد سینمایی فارابی در فضای دیجیتال در این دوره سازماندهی شد و همچنان پازل‌هایش در حال تکمیل است که این دستاوردها را مرهون برنامه‌ریزی آقای شکرخواه و همکارانش در مدیریتICT بنیاد هستم چرا که با حضور او و اجرای برنامه‌های زیرساختی، در فارابی از نگاه خدمات‌محور به نگاه توسعه‌محور رسیده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در سخنانش با اشاره به شاخصه‌ها و تخصص‌های شکرخواه از او خواست تا با توجه به تجاربش در مدرسه ملی سینما، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیاد سینمایی فارابی و تحصیلاتش در مقطع دکترای مدیریت رسانه، نسبت به تداوم ایده‌هایش در ساماندهی، نوآوری و روزآمدی فعالیت‌ها در روابط عمومی بنیاد اهتمام کند.

در مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید روابط عمومی بنیاد فارابی، حبیب ایل‌بیگی، رائد فریدزاده، سید مهدی سجادی، مسعود احمدیان، محسن شمس، جلیل اکبری‌صحت، علی افشار و سایر همکاران محمدرسول صادقی از زحمات او قدردانی و برای میلاد شکرخواه در مسئولیت جدید، آرزوی موفقیت کردند.

در این آیین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خدمات پنج ساله محمدرسول صادقی قدردانی و در ادامه حکم انتصاب میلاد شکرخواه را به او اعطا کرد.

در متن حکم انتصاب شکرخواه چنین آمده است:

«جناب آقای میلاد شکرخواه

مدیر محترم فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیاد

با تقدیم سلام

با تقدیر و تشکر فراوان از مدیریت پرتلاش و مبتکرانه‌ جناب‌آقای محمد‌رسول صادقی، نظر به شایستگی، توانایی و سوابق و خدمات موثر جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت، به عنوان «سرپرست روابط عمومی» بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌شوید.

اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و مأموریت‌های محوله از جمله اطلاع‌رسانی و انعکاس شفاف و دقیق برنامه و فعالیت‌های بنیاد، تعامل سازنده با کلیه رسانه‌ها و فعالان عرصه سینما و همچنین ارتقای فرهنگ درون سازمانی بنیاد، از اهم مسئولیت‌های جنابعالی به شمار می‌آید. انشاالله با توکل و جدیت، بهره‌گیری از دانش و تجربه صاحب‌نظرات و همراهی معاونان، مدیران و همکاران بنیاد، این امر به نحو مطلوب تحقق و تداوم یابد.

علیرضا تابش.»

اننهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است