معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکوی ایران منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶

معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکوی ایران منصوب شد

محمدرسول صادقی با حکم دبیرکل کمیسیون ملی یونسکوی ایران، به عنوان معاون فرهنگی این کمیسیون منصوب شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکوی ایران، با حکم حجت‌الله‌ ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکوی ایران، محمدرسول صادقی به عنوان معاون فرهنگی این کمیسیون منصوب شد.

در متن حکم دبیر کل کمیسیون ملی یونسکوی ایران آمده است:

«نظر به توان و تجربه و جایگاه والایتان در عرصه فرهنگ و رسانه به موجب این حکم به سمت «معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکوی ایران» منصوب می‌شوید.

پیوستن مدیری خوش‌ذوق، کاردان و خوشنام به کمیسیون ملی یونسکو، بی‌گمان رشد و بالندگی این نهاد کهن‌سال و موثر را به ارمغان خواهد آورد. از خداوند متعال موفقیت‌های روزافزون‌تان را در انجام این مسئولیت مهم خواستارم.»

محمدرسول صادقی متولد سال ۱۳۵۶ و شهر تهران است که در حال حاضر به عنوان دانشجوی مقطع دکترا در رشته فرهنگ و ارتباطات مشغول به تحصیل است. صادقی پیش از این به عنوان مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی، مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد رودکی، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل خانه هنرمندان ایران (در دو مقطع) و … فعالیت داشته است. علاوه بر این وی از سال ۱۳۷۵ تاکنون در طیفی از روزنامه‌ها و نشریات همچون اخبار، انتخاب، همشهری، جام‌جم و … مشغول به کار بوده و در سال‌های اخیر سردبیری ماهنامه پاراگراف را به عهده داشت.

وی در حال حاضر رییس هیات مدیره انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است