یک فیلمنامه جدید به ارشاد می‌فرستم/ آینده سینما در اختیار اکران آنلاین است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۷
ناصر شفق در گفتگو با صبا:

یک فیلمنامه جدید به ارشاد می‌فرستم/ آینده سینما در اختیار اکران آنلاین است

ناصر شفق دو فیلمنامه دارد که یکی با مجوز و یکی برای ارسال به ارشاد آماده است.

ناصر شفق تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا اظهار کرد: پروانه ساخت فیلم سینمایی «دومین روز پاییز» را سال گذشته دریافت کردم و اردلان عاشوری قرار است کارگردانی را برعهده داشته باشد. همچنین قرار است فیلمنامه ‌ای نوشته عماد حسینی را به زودی برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی بفرستم.

وی با اشاره به بازگشتش به سینما افزود: به دلیل این که چند سالی درگیر کارهای فوتبالی بودم از سینما فاصله گرفته بودم برای همین آخرین فیلمی که تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشتم «تقاطع» به کارگردانی ابوالحسن داوودی بود.

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه آیا رواج تولیدات شبکه نمایش خانگی یا تارنماهای فیلمو و نماوا در آینده روی سینما تاثیر منفی نخواهد گذاشت چنین توضیح داد: آنچه مسلم است با رواج تولیدات شبکه نمایش خانگی اکران سینماها نیز دستخوش تغییر خواهد شد، حتی معتقدم تلویزیون نیز از این عرصه تأثیر خواهد گرفت، چراکه هم اکنون تمام طول هفته را کارهایی که در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شوند به خود اختصاص دادند و هر روز تقریباً یک سریال پخش می‌شود بنابراین تماشاگری که عادت کرده در خانه فیلم ببیند کم‌کم سینما رفتن برایش مشکل خواهد شد. همچنین تلویزیون نیز ناخودآگاه مجبور می‌شود برای رقابت به موضوعاتی ورود کند که شاید فعلا چندان به آن توجهی نمی‌کند.

این تهیه‌کننده در پایان اذعان کرد: تصور من این است که آینده سینما به اکران‌های آنلاین اختصاص خواهد داشت، زیرا به دلایل مختلف دیگر سینما رفتن برای بسیاری از اقشار جامعه دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است