پخش «من پرتقال دوست ندارم» با یادی از محسن قاضی‌مرادی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۱

پخش «من پرتقال دوست ندارم» با یادی از محسن قاضی‌مرادی

فیلم کوتاه «من پرتقال دوست ندارم» با بازی محسن قاضی مرادی، در این قسمت از برنامه «سینمای کوتاه» از آی‌فیلم پخش خواهد شد.

به ‌گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی ‌فیلم، شبکه آی‌فیلم امشب گپ‌ و گفت حسام فروتن با کاظم دانشی به ‌اضافه پخش یکی از آثار او با نام «من پرتقال دوست ندارم» را در قاب برنامه «سینمای کوتاه» پخش می‌کند.

این فیلم کوتاه که با بازی محسن قاضی مرادی و رابعه مدنی تولید شده، داستان پیرمرد و پیرزنی را روایت می‌کند که چشم‌انتظار آمدن فرزندان و نوه‌هایشان هستند. پس از آمدن آن‌ها، مشخص می‌شود که پیرمرد و پیرزن از دنیا رفته‌اند و فرزندان بر سر مزار آن‌ها می‌آیند. فیلم به زیارت اهل قبور و اهمیت خیرات برای آن‌ها می‌پردازد.

«من پرتقال دوست ندارم» با چاشنی طنز نیز همراه شده و پیرمرد از این‌که فرزندانش همیشه برای او و همسرش پرتقال خیرات می‌کنند، شاکی است.

این فیلم چهاردقیقه‌ای در سال ۱۳۹۴ به ‌تهیه‌کنندگی محمد قاسم‌پور و نویسندگی محمد منصوبی تولید شده است و به جشنواره‌های مختلف راه یافته است.

برنامه «سینمای کوتاه» به‌تهیه‌کنندگی علی‌اکبر صدیقی با هدف پخش و معرفی فیلم‌های کوتاه، شنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز یکشنبه ساعت ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است