رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۶

رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منصوب شد

رییس جهاددانشگاهی طی حکمی، حامد علی اکبرزاده را به ریاست سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، با حکم حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و بر اساس مصوبه یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه هیات امنای جهاد دانشگاهی، حامد علی اکبرزاده برای مدت سه سال به ریاست سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منصوب شد.

وی پیش از این به مدت یکسال سرپرستی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی را بر عهده داشته است.

در متن این حکم آمده است: «با عنایت به تعهد، شایستگی و سوابق جنابعالی، براساس مصوبه یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه هیات امنای جهاددانشگاهی، به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان «رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی» منصوب می شوید.

اهتمام به نشر آثار علمی دانشجویان و استادان، اجرای برنامه های نو و خلاقانه در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برند سازی و تقویت بخش اقتصادی و تجاری سازمان با همکاری شعب، حفظ و ارتقا جایگاه جهاددانشگاهی در حوزه نشر کشور، استفاده از ظرفیت های بین‌المللی برای توسعه فعالیت های سازمان، اهتمام جدی به مسئله نشر الکترونیک و اجرای پروژه های تولید محتوا در قالب کتاب و نشریه، از جمله اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امید است با یاری خداوند متعال و همیاری و همدلی همه جهادگران عزیز، در انجام وظایف و توسعه کمی و کیفی فعالیت های آن سازمان موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است