«نشانه‌شناسی انتقادی سینمای بعد از انقلاب» توسط فرزان سجودی/ ثبت‌نام آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۱

«نشانه‌شناسی انتقادی سینمای بعد از انقلاب» توسط فرزان سجودی/ ثبت‌نام آغاز شد

دوره 10 جلسه‌ای «نشانه‌شناسی انتقادی: سینمای ایران بعد از انقلاب» از چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

به گزارش صبا، دوره ۱۰ جلسه‌ای برخط (آنلاین) «نشانه‌شناسی انتقادی: سینمای ایران بعد از انقلاب» توسط فرزان سجودی از ۲۲ اردیبهشت شب‌های چهارشنبه از ساعت ۲۱:۰۰ الی ۲۲:۳۰ توسط آکادمی بین‌المللی علم برگزار می‌شود.

در توضیح این کارگاه آمده است: «به کارگیری نشانه‌ها یا به عبارتی تولید متن، یعنی درگیر نوعی کنش اجتماعی شدن و کنش اجتماعی عرصه‌ چالش‌های گفتمانی است. سینما مستثنی نیست و بدیهی است که متون سینمایی یک کل خنثای بی‌طرف را تشکیل نمی‌دهند و در خلاء شکل نمی‌گیرند. نشانه‌شناسی انتقادی کارکردهای گفتمانی سینما را تحلیل می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه آثار سینمایی در تثبیت گزاره‌های یک گفتمان و به چالش کشیدن گفتمان دیگری عمل می‌کنند و یا بحران در مناسبات بین‌گفتمانی را به تصویر می‌کشند. هر جلسه به بررسی یک فیلم از سینمای ایران بعد از انقلاب اختصاص داده می‌شود.»

این دوره ۱۰ جلسه‌ای از چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و فرزان سجودی مدرس دانشیار دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران مدرس آن است.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام می‌توانند به سامانه آکادمی بین‌المللی علم www.elm.ac یا تاربرگ مستقیم فروزان سجودی drsojoodi.elm.ac مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۲۲۹۶۴۲۳۴ و ۰۹۳۵۲۰۰۰۰۱۲ در واتس‌اپ، در تماس باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است