همکاری با پروژه «حرفه‌ای» /این حجم از سریال‌های نمایش خانگی مخاطبی هم دارد؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
سودابه خسروی در گفتگو با صبا:

همکاری با پروژه «حرفه‌ای» /این حجم از سریال‌های نمایش خانگی مخاطبی هم دارد؟

سودابه خسروی درباره همکاری با سریال «حرفه‌ای» و سریال‌سازی‌های متعدد در فضای نمایش خانگی می‌گوید.

سودابه خسروی چهره‌پرداز سینما در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: حدود یک ماه و نیم است که مشغول کار روی پروژه «حرفه‌ای» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی هستم.

وی افزود: کارهای بلندمدت مثل سریال را دوست ندارم ولی با مصطفی تقی‌زاده دوست بودیم. همچنین فیلمنامه خیلی خوبی داشت و به همین دلیل پذیرفتم. به نظرم سریال خوبی از آب در خواهد آمد.

خسروی درباره کار در شرایط کرونایی عنوان کرد: به نظرم به دلیل شرایط کرونایی موجود باید مدتی در کارها وقفه ایجاد می‌شد، موقعیت خطرناکی‌ست. البته در سریال «حرفه‌ای» در این مدت لوکیشن‌های خارجی را ضبط می‌کنند و خیلی در معرض فضای بسته و ارتباط مستقیم قرار نمی‌گیریم. همچنین روزانه از اهالی گروه تست کرونا گرفته می‌شود.

طراح چهره‌پردازی فیلم «زرد» درباره سختی کار چهره‌پردازی خاطرنشان کرد: سریال شلوغ و پر بازیگری نیست که برای کار گریم با سختی مواجه شویم و همه چیز با نظم پیش می‌رود. بعضی پروژه‌ها با تعداد زیادی بازیگر مواجه هستیم که باعث وحشت‌مان می‌شود.

وی در پایان درباره سریال‌های درحال ساخت تصریح کرد: سریال‌های زیادی درحال ساخت است و باید از خودمان بپرسیم آیا این تعداد سریال در میان مردم مخاطبی هم دارد؟ بعضی از آن‌ها را که می‌بینم، پس از چند قسمت اول، دیگر قابلیت پیگیری ندارند. سینما نیز از رونق افتاده و تعداد محدودی برای آن فیلم می‌سازند. البته چون وضعیت اکران نامشخص است این وضعیت نیز قابل پیش‌بینی‌ست؛ باید دید در آینده چه پیش می‌آید.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است