آرش و مسیح کتاب‌خوان شدند/ پیش‌فروش کتاب‌های صوتی «ما عوض بشو نیستیم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۲

آرش و مسیح کتاب‌خوان شدند/ پیش‌فروش کتاب‌های صوتی «ما عوض بشو نیستیم»

پیش فروش آلبوم کتاب صوتی «ما عوض بشو نیستیم» توسط نشر نوژین با صدای آرش و مسیح عدل پرور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، مسیح و آرش عدل‌پرور خوانندگان پاپ، برای اولین بار گویندگی یک آلبوم کتاب صوتی با نام «ما عوض بشو نیستیم» را برعهده گرفته‌اند.

این آلبوم کتاب شامل پنج کتاب کوتاه در موضوعات مختلف رمان، موفقیت، روانشناسی و غیره است که توسط نشر نوژین منتشر شده و عبارتند از «مادر ترزا، الهام‌بخش زندگی»، «چکیده رمان دور دنیا در هشتاد روز»، «نفس‌های بی‌رمق»، «ما عوض بشو نیستیم» و «پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی».

«مادر ترزا، الهام‌بخش زندگی» نوشته وایت نورث است که گویندگی آن را آرش برعهده دارد. در توضیحات کتاب می‌خوانیم: «این کتاب که در واقع زندگی‌نامه مادر ترزا محسوب می‌شود به دست نویسنده چیره دست «وایِت نورث» نوشته شده است و حقایقی از زندگیِ ساده و پر برکتِ مادر ترزا را برای ما نمایان می‌کند.

مادر ترزا از آن دسته افرادی است که به راستی می‌توان برای آن‌ها یک رسالت قائل شد، زندگی این گونه افراد سرشار از خیر و برکت برای تمام مردم جهان بوده است، هر چند خودشان در رفاه و خوش‌زیستیِ کامل نبوده‌اند.»

گویندگی کتاب دوم «چکیده رمان دور دنیا در هشتاد روز» به نویسندگی ژول ورن را مسیح برعهده داشته که در توضیحات آن می‌خوانیم: «کتاب حاضر چکیده رمان دور دنیا در هشتاد روز نوشته‌ی ژول ورن است که مریم قنبری آن را به فارسی ترجمه کرده است.

چکیده رمان دور دنیا در هشتاد روز یکی از کتاب‌های مجموعه پنجاه رمان کلاسیک است.»

«نفس‌های بی‌رمق» اثر دیوید اوکان است که آرش آن را می‌خواند و در توضیحاتش آمده است: «کتاب نفس های بی رمق (چرا می‌دویم) نوشته‌ دیوید اِکان توسط حدیثه غفاری ترجمه شده است.

این اثر داستانی بر اساس یک ماجرای واقعی است. برای اینکه یک دونده را کاملا، درک کنید باید با سفرش آشنا بشوید، این‌گونه متوجه نبض زندگیش خواهید شد. نفس‌های بی رمق که شما را با ذهنیات یک دونده مسابقه آشنا می‌کند، تلاشی درخور تحسین برای معنا بخشیدن و پاسخ نهایی به پرسشی است که اغلب از دونده‌ها پرسیده می‌شود «چرا؟» ورزشکار خاطرات جوانی دبیرستانی رو نقل می‌کند که منجر به راه‌یابی تیمش به مسابقات قهرمانی پنج کیلومتر ایالتی شدند، این ورزشکار با خودش کنار می‌آید و در آخر به توجیهِ افراط محض، مضحک بودن و جنون در ورزش می‌پردازد.»

«ما عوض بشو نیستیم» چهارمین کتابی‌ست که در این آلبوم با صدای آرش می‌شنویم. نویسندگی «ما عوض بشو نیستیم» را سامانتا اربی برعهده داشته و در توضیحات آن آمده است: «کتاب ما عوض بشو نیستیم! نوشته‌ سامانتا اِربی توسط تیم ترجمیک ترجمه شده است.

پذیرفتن واقعیات زندگی فردی، آرامش دهنده است و معجزه این کتاب آرامش است. آرامش و لبخند! نویسنده این کتاب، سامانتا اربای، کمدین و وبگلاگ نویس، با زبانی طناز و عریان شما را با ۷۰ تصمیمی روبرو می‌کند که احتمالا شما نیز از انجام دادن آن‌ها وامانده‌اید؛ مانند هر روز دوش گرفتن، رژیم غذایی سالم داشتن، سه بار در هفته شنا کردن، میان وعده منظم داشتن…. این کتاب، شما را جسورانه از دنیای آرمانی و کمال‌گرایانه مشاوران و سیاستمداران و پزشکان دور می‌کند و به اصل ماهیت زندگی شهری متوجه می‌کند. یعنی آنچه در عمل برای بسیاری از ما رخ میدهد و نمی‌خواهیم آن را بپدیینیم و باز تصمیمات جدید می‌گیریم و باز همان آش و همان کاسه! لحن نویسنده در این متن کاملا بی‌باک، ساده، عریان، طنزآلود و گاهی زننده است.»

و در آخر مسیح کتاب «پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی» را که نوشته کارل یونگ است، خوانده که در توضیحات آن می‌خوانیم: «در اینجا گزیده‌ای از جملات کارل یونگ، بنیان‌گذار مکتب روان شناسی تحلیلی و از چهره‌های شاخص روانکاوی، ارایه می‌شود.

کارل یونگ مشهورترین رویکردهای حوزه روان شناسی را ابداع کرده است، از جمله این رویکردها می‌توان به موارد پیش رو اشاره کرد: ناخودآگاه جمعی، کهن الگوها و این ایده که تاثیر اجتماعی چگونه به آرامی سرنوشت ما را می‌سازد و آن را محدود می‌کند. دانشی که این مرد در طول عمرش کشف کرد به جملاتی طلایی تبدیل شدند که قادرند نگرش ما به دنیای اطراف‌مان را دگرگون سازند.»

پیش فروش این آلبوم در سایت آی‌تونز آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به ۲ صورت فیزیکی (سی دی) به قیمت ۵۰ هزار تومان و صوتی به قیمت ۴۰ هزار تومان خریداری کنند.

در نسخه صوتی امکان شنیدن و دانلود فایل روی گوشی‌های موبایل و هر سیستم کامپیوتری وجود دارد و همچنین در نسخه فیزیکی فایل‌های صوتی کتاب روی سی دی ذخیره شده است که قابل استفاده در سیستم‌های کامپیوتری و ضبط صوت‌ها است و ۱۸ اردیبهشت‌ماه به دست خریداران خواهد رسید.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000