فیلمبرداری فیلم جدید اسکورسیزی آغاز شد/ حضور دنیرو و دی‌کاپریو جلوی دوربین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۳
کمپانی «اپل» تایید کرد؛

فیلمبرداری فیلم جدید اسکورسیزی آغاز شد/ حضور دنیرو و دی‌کاپریو جلوی دوربین

فیلمبرداری جدیدترین فیلم اسکورسیزی با نام «قاتلان ماه کامل» با بازی دی کاپریو و رابرت دنیرو از روز گذشته 19 آوریل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ایندی وایر، یکی از نمایندگان «اپل» خبر آغاز فیلمبرداری فیلم «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی را از روز دوشنبه ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) در ایالت اوکلاهاما تایید کرد. این فیلم براساس کتاب غیرداستانی پرفروشی به همین نام نوشته دیوید گران ساخته می شود.

اسکورسیزی نیز در بیانیه ای در این باره گفت: خیلی هیجان زده هستیم که تولید «قاتلان ماه کامل» سرانجام در اوکلاهاما شروع شد.

اسکورسیزی در این بیانیه از حیاتی بودن ساخت این روایت در ایالت اوکلاهاما گفت و اینکه نباید این واقعه از تاریخ آمریکا به دست فراموشی سپرده شود، او از کمپانی «اپل»، قوم بومی اوسیج که داستان فیلم درباره آنهاست و کمپانی اوکلاهاما فیلمز نیز بابت همکاری شان تشکر کرد.

کارگردان برنده جایزه اسکار در جای دیگری از این بیانیه از همکاری با بازیگران و گروه تولید بومی در این فیلم ابراز خوشحالی کرد.

داستان  «قاتلان ماه کامل» در دهه ۲۰ میلادی در ایالت اوکلاهاما می گذرد، فیلم روایت قتل های متوالی سرخپوستان بومی قوم اوسیج است که در دوره ای به ثروتمندترین مردم دنیا مبدل شده بودند. این افراد که در زیرِ زمین های شان نفت پیدا شده بود، در آن دوره به شکل مرموزی یکی یکی کشته می شدند، اداره تحقیقات فدرال آمریکا که تازه در آن زمان شکل گرفته بود پرونده این اتفاقات را که یکی از شنیع ترین جنایات تاریخ آمریکاست سرانجام به نتیجه رساند.

تولید «قاتلان ماه کامل» قرار است در سرتاسر تابستان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است