«گودزیلا علیه کونگ» صدرنشین گیشه آمریکا شد/ تلاش برای رکوردشدنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۰
برای سومین هفته متوالی؛

«گودزیلا علیه کونگ» صدرنشین گیشه آمریکا شد/ تلاش برای رکوردشدنی

فیلم «گودزیلا علیه کونگ» با فروش 7.7 میلیون دلار برای سومین هفته متوالی صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، فیلم «گودزیلا علیه کونگ» برای سومین هفته متوالی در صدر گیشه داخلی آمریکای شمالی قرار گرفت.

این فیلم که محصول کمپانی های «لجنداری» و «وارنر» است در این هفته با کسب ۷٫۷ میلیون دلار از سه هزار سالن سینمایی که در اختیار داشت، مجموع فروشش را در گیشه آمریکای شمالی به ۸۰٫۵ میلیون دلار رساند.

«گودزیلا علیه کونگ» امید دارد به اولین فیلم بعد از آغاز دوره همه گیری کرونا تبدیل شود که رقم فروشش در آمریکا و کانادا از ۱۰۰ میلیون دلار گذر می کند.

فروش فیلم «گودزیلا علیه کونگ» در بازار جهانی هم از ۳۰۰ میلیون دلار گذشته و به ۳۹۰ میلیون دلار رسیده است. فیلم در کشور چین ۱۷۷ میلیون دلار فروش داشته است.

با توجه به بازار آمریکا، در این روزها فیلم های کمتری در این کشور اکران می شوند. فیلم  بزرگ بعدی که قرار است در آمریکا به نمایش در بیاید مربوط به اقتباس بازی ویدیویی «مورتال کامبت» است که قرار است روز ۲۳ آوریل توسط کمپانی وارنر راهی سینماها شود.

در این هفته در جایگاه دوم پرفروش ترین ها نیز فیلم اکشن تریلر «هیچکس» با بازی باب اودنکر قرار گرفت، این فیلم با ۲٫۵ میلیون دلار فروش از ۲۴۰۰ سالن سینمایی که در اختیار قرار داشت میزان فروش کلی خود را به ۱۹ میلیون دلار رساند.

فیلم «نامقدس» محصول کمپانی سونی نیز با کسب ۲ میلیون دلار در جایگاه سوم پرفروش ترین های این هفته گیشه داخلی آمریکا قرار گرفت. «نامقدس» مجموع فروش خود در بازار آمریکای شمالی را به ۹ میلیون رساند.

اکشن ماجراجویانه «رایا و آخرین اژدها» محصول دیزنی، لایواکشن «تام و جری» محصول وارنر نیز به ترتیب با کسب ۱٫۹ میلیون دلار و ۱٫۱ میلیون دلار در رتبه های چهارم و پنجم پرفروش ترین های این هفته آمریکا قرار گرفتند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است