تدارک شبکه نمایش تلویزیون برای روز ارتش/ کلاسیک ها و جذاب ها می آیند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۳

تدارک شبکه نمایش تلویزیون برای روز ارتش/ کلاسیک ها و جذاب ها می آیند

شبکه نمایش تلویزیون این هفته به مناسبت روز ارتش فیلم های دفاع مقدسی نمایش می دهد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، شبکه نمایش تلویزیون در بخش ژانر منتخب هفتگی خود هفت روز به فیلم هایی با مضمون فضانوردی می پردازد. همچنین این شبکه در هفته پیش رو و همزمان با روز ارتش در باکس مرور آثار خود فیلم هایی با بازی حسن عباسی بازیگر سینمای دفاع مقدس را برای پخش در نظر گرفته است.

ایرانی:

فیلم و تله فیلم های ایرانی ساعت ۱۳شبکه نمایش از شنبه ۲۸فروردین تا جمعه ۳اردیبهشت ماه به ترتیب فیلم های راه بی پایان، کانی مانگا (به مناسبت روز ارتش و روز نیروی زمینی)، ته چین، خانه نشین، بیا از گذشته حرف بزنیم، مجنون بی لیلی (به مناسبت تاسیس سپاه پاسدران) و محیا هستند.

ژانر منتخب:

گونه علمی تخیلی یک ژانر وسیع است و فیلم های فضایی بخش مهمی از آن می باشد که شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب هفتگی خود از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ به این موضوع می پردازد این فیلمها به ترتیب عبارتنداز:سیاره سرخ، ایستگاه فضایی_سالیوت ۷، ادیسه فضایی:۲۰۰۱، آسمان بین ما، به سوی ستارگان، سولاریس و جاذبه

صحنه گران:

این شبکه در بخش مرور آثار خود به فیلم هایی با بازیگری حسن عباسی، یکی از بازیگران قدیمی سینمای ایران که سابقه قابل توجهی در ایفای نقش در آثار جنگی و از جمله آثاری چون تعقیب سایه ها، وصل نیکان، حماسه مجنون، قارچ سمی و مزرعه پدری داشته است، می پردازد.

فیلم های این بازیگر از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ با عناوین حمله به اچ ۳ (در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران)، جاده متروک، وصل نیکان، قندون جهیزیه، همچنین ۲ فیلم : تعقیب سایه ها و مزرعه پدری(در سالروز تاسیس سپاه پاسدران) و پرواز روح روی آنتن می روند.

جذاب:

فیلم های جذاب شبکه نمایش از شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ با فیلم های جنگجویان آسمان، در جستجوی ناکجااباد، جنازه قلابی، سامبا، حس ششم، عمر مختار و قاتل حرفه ای; مامور ۴۷ پخش می شوند.

کلاسیک:

علاقمندان به فیلم های کلاسیک می توانند ساعت یک بامداد فیلم های خورنشین ها، ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی، گوپی سرخ دست، موش و گربه، دوستان ادی کویل، دره من چه سر سبز بود و دوئل را از شنبه تا جمعه به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است