«برگ جان» روی آنتن شبکه چهار می‌‌رود/ تقلا برای رسیدن به خواسته‌ای | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۰

«برگ جان» روی آنتن شبکه چهار می‌‌رود/ تقلا برای رسیدن به خواسته‌ای

«برگ جان» عنوان فیلم سینمایی است که برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «برگ جان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم مختاری محصول سال ۱۳۹۵ است که فیلمنامه این اثر توسط خودش نوشته شده‌ است و جمعه ۲۷ فروردین ساعت ۲۰:۳۰ از قاب «فیلمخانه» شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
این فیلم در کوچه باغ‌ها و دشت‌ها و زیمن‌های کشاورزی و کویری شهرستان بجستان فیلمبرداری شده است. از مشخصه‌های بارز این کوچه باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی که در فیلم مشاهده می‌کنید، وجود خانه باغ‌هایی با تعداد بالاست کاربرد آن‌ها برای استفاده کشاورزان در مواقعی همچون ابیاری یا بارندگی و… است.
ابراهیم مختاری در دهه‌های گذشته در همین شهرستان مستند «زعفران» را ساخته است. این مستند توانسته جایزه جشنواره «طبیعت و محیط زیست ساچیل» (Sacil) ایتالیا را دریافت کند.
«برگ جان»، با بازی سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، مریم مقدم، سجاد تابش، سحر سلحشور، محمدرضا فرزاد، محمدحسین ناصری، علی گل صباحی، جواد گنجی، مجتبی سعادت، زینب زیرک، حکایت آدمی در تقلای رسیدن به خواسته‌ای‌ست که چون به آن می‌رسد دیگر برایش ارزشی ندارد. پس مسیر زندگی را برای رسیدن به آرزویی تغییر می‌دهد که همواره در پی برآورده شدنش بود، اما…
واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما جمعه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ جدیدترین آثار از سینمای ایران و جهان را تقدیم علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌کند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است