پاسخ مدیر اجرایی جشنواره کودک به آسیفااصفهان/ محدودیت داشتیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹
در گفتگو با صبا مطرح شد

پاسخ مدیر اجرایی جشنواره کودک به آسیفااصفهان/ محدودیت داشتیم

دبیر اجرایی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به اعتراض آسیفااصفهان درباره صادر نشدن کارت اعضا پاسخ داد.

ایمان حجتی مدیر اجرایی جشنواره فیلم های کودکان و‌ نوجوانان اصفهان در پاسخ به بیانیه آسیفااصفهان مبنی بر صادر نشدن کارت اعضای جامعه انیمیشن اصفهان در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: وقتی قرار است جشنواره ای برگزار شود و مردم را دعوت کنیم که به سینماها بیایند و فیلم ها را ببینید باید برای حضور آنها برنامه ریزی کنیم و فضای کافی برای این حضور وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر آمار درخواست های میزان کارتی را که انجمن ها، سازمان ها و گروه های مختلف داشتند جمع کنیم از کل صندلی هایی که ما در سانس های مختلف داریم، بیشتر می شود پس طبیعتا جشنواره ای که به صورت حرفه ای برگزار می‌شود، نمی تواند برای تمام گروه ها کارت صادر کند.

حجتی با اشاره به اینکه برای افراد حاضر در لیست خانه سینما کارت صادر شده است، اذعان کرد: برای دبیران بقیه انجمن ها نیز کارت صادر شد و اعلام کردیم که بلیت سانس های مختلف برای بقیه اعضا در صورت لزوم در اختیار آن ها قرار بگیرد.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان ادامه داد: ما باید تمام محدودیت ها و منابع را در کنار هم قرار دهیم تا جشنواره ای حرفه ای برگزار کنیم و فرصت برای همه باشد.

او با اشاره به اینکه اعضای آسیفااصفهان افرادی زحمتکش هستند و حق اعتراض هم در این باره دارند، گفت: برای ما این افراد بسیار قابل احترام هستند و شاید این اعتراض نقطه عطفی باشد تا سال آینده جلسه ای برگزار شود و در این باره تجدیدنظری صورت بگیرد.

حجتی در پایان عنوان کرد: من از دوستان آسیفا ممنونم که اعتراض مدنی خود را نشان دادند ولی چیزی که عرض کردم محدودیت های خودمان بوده است. دوست داشتیم برای تمام درخواست ها از طرف تمام انجمن ها کارت صادرکنیم که امکانش نبود.

زهرا دمزآبادی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است