ساخت «افسانه اسی» منتفی شد/ تولید فیلمی اجتماعی در نیمه دوم سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
امین قوامی در گفتگو با صبا:

ساخت «افسانه اسی» منتفی شد/ تولید فیلمی اجتماعی در نیمه دوم سال

کارگردان فیلم سینمایی «افسانه اسی» از منتفی شدن ساخت این فیلم خبر داد.

امین قوامی کارگردان سینما که سال گذشته پروانه ساخت فیلم اول بلند سینمایی خود با نام «افسانه اسی» را دریافت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا از تعطیلی آن پروژه خبر داد و گفت: بخش اعظمی از دلایل کنسل شدن کار، منصرف شدن همکاری سرمایه‌گذار با پروژه به دلیل شرایط کرونایی است. علیرضا رییسیان تهیه‌کننده اثر نیز چون هم کارگردانی می‌کند و هم تهیه‌کنندگی، شرایط خاص خودش را داشت و کمی کار کردن سخت می‌شد.

وی افزود: فیلمنامه نیز در انتها باب میل من نشد پس در گفتگوهایی که داشتیم نتیجه گرفتیم آن را به عنوان مینی سریالی برای پلتفرم فیلیمو آماده کنیم ولی ترجیح دادم به عنوان تجربه اول، به جای ساخت مینی سریال، فیلم بسازم زیرا به نظر من اگر با سریال وارد عرصه سینما و تلویزیون شوی، روند فیلمسازی سخت‌تر می‌شود ولی اگر در ابتدا فیلم بسازی، ساخت سریال آسان‌تر می‌شود.

قوامی درباره پروژه‌های آینده خود عنوان کرد: درحال حاضر در تلاش برای ساخت یک فیلمنامه اجتماعی هستم، اگر امسال وضعیت سینما بهتر شود، نیمه دوم سال برای ساخت فیلم اجتماعی خود اقدام می‌کنم که امیرحسین نجف‌پور کار نویسندگی آن را برعهده دارد.

کارگردان فیلم کوتاه «ایوب» در پایان صحبت هایش درباره پروژه «ما همه با هم هستیم» مدعی شد: در ابتدا کارگردان فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» بودم و سرمایه‌گذار آن را هم خودم به پروژه اضافه کرده بودم ولی به دلیل مشکلاتی که میان من و رضا میرکریمی و محسن قرایی پیش آمد، مجبور به انصراف از آن شدم. طرح اولیه فیلم نیز از نویسنده دیگری به نام امین بنی‌هاشم بود و دیگر نویسندگان در ادامه به پروژه اضافه شدند.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است