«ناجورها» در انتظار کاهش کروناست/ ساخت سریالی در ژانر کودک در پلتفرم‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵
علی طلوعی در گفتگو با صبا:

«ناجورها» در انتظار کاهش کروناست/ ساخت سریالی در ژانر کودک در پلتفرم‌ها

علی طلوعی از تولید سریالی جدید در ژانر کودک و نوجوان برای پخش از پلتفرم ها خبر داد.

به گزارش خبرتگار رادیو و تلویزیون صبا، علی طلوعی مجری طرح «ناجورها» از تولید این سریال نمایش خانگی در سال جدید خبر داد و گفت: برنامه ریزی ما بر این منوال بود که از ابتدای اردیبهشت ماه پیش تولید «ناجورها» را شروع کنیم ولی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا منتظریم که ببینیم شرایط به چه صورت می شود تا بتوانیم ساخت این سریال را بعد از پیش تولید آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه سریال «ناجورها» در دو فصل ۱۵ قسمتی و مجموعا در ۳۰ قسمت تولید و از پلتفرم های فیلیمو و نماوا پخش می‌شود، بیان کرد: جمعی از بازیگران مطرح سینما در این سریال ایفای نقش می‌کنند. تهیه‌کنندگی «ناجورها» را ایرج محمدی و کارگردانی آن را سید مسعود اطیابی بر عهده دارند.

طلوعی درباره کار دیگری که به تهیه کنندگی ایرج محمدی به عنوان محصول جدید نبراس پیکچرز وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد، گفت: به زودی سریالی در ژانر کودک و نوجوان نیز به کارگردانی سهیل موفق و به تهیه کنندگی ایرج محمدی در شرکت نبراس پیکچرز تولید خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار کرد: من به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور خواهم داشت و سایر عوامل و بازیگران را به محض قطعی شدن رسانه‌ای خواهیم کرد.

احمدرضا معراجی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است