نمایشگاه «ماسک ۳» با بازگشایی گالری‌ها برپا می‌شود/ نمایش و فروش آثار در اینستاگرام | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱
مهسا قاسمی در گفتگو با صبا:

نمایشگاه «ماسک ۳» با بازگشایی گالری‌ها برپا می‌شود/ نمایش و فروش آثار در اینستاگرام

مهسا قاسمی درباره برگزاری سومین نمایشگاه «ماسک» و از نمایش و فروش آثار هنری در اینستاگرام گروه هنری اورنگ خبر داد.

مهسا قاسمی کیوریتور نمایشگاه‌‌های تجسمی در گفتگو با خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا درباره برگزاری نمایشگاه «ماسک ۳» با کم‌تر شدن آمار ابتلا به ویروس کرونا در تهران گفت: سومین دوره نمایشگاه «ماسک» قرار بود ۱ تا ۶ اسفند ۹۹ برگزار شود اما متاسفانه این نمایشگاه به تعویق افتاد. البته به محض اینکه شرایط تهران به رنگ‌ نارنجی کرونایی بازگردد ما نمایشگاه «ماسک» را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز تعداد محدودی از هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه می‌توانند ماسک خام دریافت کنند، بیان کرد: تعدادی از ماسک‌های نهایی هنرمندان به دست ما رسیده است. اگر کسی می‌خواهد در این ‌نمایشگاه شرکت کند هنوز برای تعداد محدودی امکان دریافت ماسک خام وجود دارد، چون گالری صا فضای زیادی دارد می‌توانیم آثار بیشتری را به نمایش بگذاریم.

مدیر گروه هنری اورنگ درباره حمایت از هنرمندان در دوران تعطیلی‌های ناشی از کرونا تشریح کرد: برای حمایت از هنرمندان به دلیل تعطیلی گالری‌ها به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، ما تا آخر فروردین ماه عکس آثار آن‌ها را به صورت رایگان در صفحه اینستاگرام اورنگ به نشانی orangartgroup استوری می‌کنیم. هر هنرمند تا سقف سه تصویر از آثار خود را علاوه‌بر اطلاعات سایز، تکنیک و قیمت اثر می‌تواند برای ما ارسال کند.

وی افزود: ما آثار را برای فروش می‌گذاریم و یک درصد مختصری از آن‌ را برای گروه هنری اورنگ برمی‌داریم اما مبلغ عمده فروش متعلق به خود هنرمند است. پارسال هم‌ با شیوع ویروس کرونا این برنامه را انجام دادیم و فروش خوبی از طریق همین ‌نمایشگاه مجازی‌ داشتیم.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: آثار در صفحه اینستاگرام ما تا آخر فروردین به صورت رایگان و همه روزه نمایش داده می‌شود. بعد از فروردین اگر شرایط ادامه داشته و گالری‌ها و موزه‌ها همچنان تعطیل باشند، ما با دریافت مبلغ کمی این برنامه را ادامه می‌دهیم.

ندا زنگینه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است