حقوقِ کارمندان قراردادی و رسمی کانون همسان شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷

حقوقِ کارمندان قراردادی و رسمی کانون همسان شد

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از همسان‌سازی حقوق و مزایای کارکنان قراردادی کانون با همکاران رسمی خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی مشفق معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به مصوبه جدید معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور که روز گذشته ابلاغ شد، گفت: با دستور فاضل نظری رییس هیات مدیره و مدیرعامل کانون، تمهیدات لازم اندیشیده شده است که این افزایش‌ها از اول فروردین سال ۱۴۰۰ در حکم کارگزینی کارکنان کانون اعمال شود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش حقوق کارکنان قراردادی کانون قطعی است، اما این افزایش‌ها در پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ به همراه معوقه‌ فروردین پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون افزود: مطالبه به حق همکاران قراردادی کانون درباره حق‌الزحمه‌شان با توجه به مصوبه جدید محقق خواهد شد.

مشفق در پایان توضیح داد: به زودی در قالب یک گفت‌وگوی تفصیلی درباره، میزان و نحوه افزایش صورت گرفته در حقوق همه همکاران به خصوص همکاران قراردادی توضیحات مبسوط ارایه خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است