معرفی نخبگان عرصه سلامت در برنامه «با نخبگان»

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی، تهیه‌کننده برنامه «با نخبگان» درباره این برنامه توضیح داد: برنامه «با نخبگان» گفتگو محور است و ما در این برنامه نخبگان عرصه سلامت را معرفی می‌کنیم. البته معرفی ما فقط محدود به پیشکسوتان عرصه سلامت نمی‌شود و جوانانی که رتبه‌های اول و دوم در عرصه‌های مختلف سلامت را کسب کرده‌اند، هم معرفی خواهیم کرد.

وی که 11 سال است برنامه «با نخبگان» را روی آنتن رادیو سلامت دارد، درباره پخش این برنامه در طول این سال‌ها گفت: مرتب رویکرد سوال‌هایی که از نخبگان می‌پرسیم را تغییر داده‌ایم و از زوایای مختلف به موفقیت‌های آن‌ها نگاه کرده‌ایم. از سوی دیگر هر فردی، قصه و داستان خودش را دارد، بنابراین شنیدن قصه زندگی نخبگان حتما برای شنوندگان جذاب خواهد بود. همچنین گاهی بدون آنکه در جریان باشند با خانواده‌های آن‌ها تماس می‌گیریم و هنگام برنامه آن‌ها را روی خط می‌آوریم که برای مهمانان نخبه هم جالب است.

این تهیه کننده در پایان تاکید کرد: این برنامه به گویندگی و مجری کارشناسی زهرا حاجی زاده روزهای یکشنبه ساعت 19 و 10 دقیقه پخش می‌شود و با دعوت از نخبگان در تلاش هستیم تا الگوهای درست را به شنوندگان معرفی کنیم و اینکه بدانند هر نخبه‌ای هم برای رسیدن به موفقیت، سختی‌های زیادی را تحمل کرده و اینگونه آگاهی به شنوندگان می‌دهیم. در مجموع برنامه به مدت نیم ساعت روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود.

انتهای پیام/