مشغول بازی در سه سریال هستم/ با «احضار» رمضان به تلویزیون می‌آیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۸
صالح میرزاآقایی در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در سه سریال هستم/ با «احضار» رمضان به تلویزیون می‌آیم

صالح میرزاآقایی رمضان امسال با بازی در سریال «احضار» که کاری ماورایی است در تلویزیون حضور می یابد.

صالح میرزاآقایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای این روزهای خود چنین اطلاع رسانی کرد: نزدیک به یک سال‌و‌نیم است که در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی بازی دارم. در این سریال من نقش مستر نوئل را بازی می کنم.

وی افزود: سریال دیگری با عنوان «خاتون» را مشغول به کار هستم. این کار ساخته تینا پاکروان است و برای پخش از پلتفرم ها آماده می‌شود. در ضمن در سریال «احضار» که ماه رمضان روی آنتن رود و کارگردانی آن را علیرضا افخمی برعهده دارد نیز حضور دارم.

این بازیگر درباره سریال «بانوی عمارت» که در آن حضور داشت و حالا قرارست برای رمضان از شبکه سحر پخش شود نیز چنین توضیح داد: این سریال که با استقبال بسیار خوب تماشاگران مواجه شد قرار بود ادامه داشته باشد، اما به دلیل به توافق نرسیدن عزیزالله حمیدنژاد کارگردان با سیما، وی از کارگردانی این کار کناره گیری کرد. دلیل کناره‌گیری حمید‌نژاد نیز به فیلمنامه کار مربوط می‌شود چون او روی کیفیت متن تاکید ویژه دارد و تا زمانی که سناریو مطلوب نظرش نباشد حاضر به ساخت ادامه کار نخواهد بود، البته اینکه آیا کارگردان دیگری قرار است ادامه این سریال را بسازد مطلبی است که من از آن مطلع نیستم.

این بازیگر درباره سابقه بازیگری خود گفت: من از سال ۷۰ کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کردم و الان سه دهه است مشغول بازیگری هستم، اما جالب است بدانید بهترین دوران من همان دهه اول است، چون در آن موقع تجربه‌های نخستین تکرار می‌شود و شور و اشتیاق بازی خیلی بیشتر از سال‌های بعد است این درحالیست که هم اکنون پیشنهاد‌های بازی بیشتر است، اما فکر می‌کنم برای هر کسی سرآغاز فعالیت حرفه‌ای، بهترین دوران کاریش است.

وی با اشاره به بازیش در سریال «مختارنامه» بیان کرد: این ساخته یکی از آثار به یاد ماندنی سیماست که من نیز افتخار بازی در آن را داشتم، البته آقای میرباقری هم اکنون مشغول ساخت «سلمان» است، اما اینکه من در آن بازی خواهم داشت مشخص نیست زیرا هنوز دعوتی صورت نگرفته است.

این بازیگر در پایان درباره تاثیر مخرب کرونا بر زندگی و کار اهالی فرهنگ و هنر چنین توضیح داد: بیشترین آسیب را اهالی تئاتر دیدند چون تنها منبع درآمدشان این حوزه است، اما به دلیل تعطیلی سالن‌های تئاتر آنها نتوانستند فعالیت حرفه‌ای داشته باشند و از طرف دولت نیز کمک‌هایی به آنها نشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است