شاهین جمشیدی به رادیو بازگشت/ ترین‌های هفته با «ده‌ترین‌ها» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۷

شاهین جمشیدی به رادیو بازگشت/ ترین‌های هفته با «ده‌ترین‌ها»

«ده‌ترین» عنوان یكی از برنامه‌های جدید رادیو صبا است كه روزهای جمعه از رادیو صبا پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه جدید «ده‌ترین» رادیو صبا با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته موضوعات مختلفی را با کارشناسان همان حوزه بررسی می‌کند و از بین ۱۰ گزینه نهایی هر هفته جمعه‌ها «ترین‌ها» را انتخاب می‌کند.

به گفته نازنین حاج سیف الله تهیه‌کننده «ده‌ترین»، این برنامه به موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و … می‌پردازد تا با کمک سه کارشناس همان حوزه در طول هفته بررسی‌های لازم به عمل آید تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به «ترین‌ها» از نظر مخاطبان برسند.

نازنین حاج سیف اله با اشاره به بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» مطرح کرد: در طول هفته از طریق فضای مجازی شنوندگان اسامی و آرای خود را ثبت می‌کنند تا در نهایت مشخص شود که به چه کسی یا موضوعی باید اهدا شود.

وی افزود: این برنامه که در شبکه رادیویی صبا پخش می‌شود، طبیعتا به جنبه سرگرمی آن بیشتر پرداخته می‌شود اما هدف ما این است که در حوزه خودش برند شود و تاثیرگذار باشد.

وی در پایان درباره انتخاب مجری خاطرنشان کرد: با نوع اجرایی که شاهین جمشیدی دارد به نظرم گزینه مناسبی برای این برنامه خواهد بود.

بعد از سال‌ها به رادیو برگشته‌ام

شاهین جمشیدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ در رادیو آغاز کرد. وی سال ۱۳۸۶ مجری تلویزیون شد و مدتی از فعالیت در رادیو فاصله گرفت. حالا از عشق خود به رادیو می‌گوید، از اینکه بعد از سال‌ها به رادیو بازگشته و در برنامه «ده‌ترین» رادیو صبا اجرا می‌کند.

مجری برنامه «ده‌ترین» درباره ماهیت این برنامه گفت: از آنجایی که ما در کشورمان منابع، سنت‌ها و فرهنگ‌ها و داشته‌های زیادی داریم که یا ما آن‌ها را خوب نمی‌شناسیم یا تا الان مورد اقبال قرار نگرفته‌اند، رادیو به عنوان یک رسانه محبوب در راستای شناساندن‌شان گامی برداشته تا به مردم این موارد را بشناساند. مردم هم در خلال برنامه تعاملی دارند و پیشنهادات و معرفی‌هایی به ما ارایه می‌دهند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم «ده‌ترین‌ها» به دلیل «ترین» بودن‌ها که برای آگاهی اجتماعی می‌تواند مثمر ثمر باشد و آن حس کنجکاوی و دنبال موضوعات رفتن را برای ما ایجاد می‌کند، برای مردم جذابیت دارد. خیلی از «ترین‌ها» را می‌شود در رسانه پرداخت و آرام آرام به سمت اینگونه موضوعات که در لابلای موضوعات سیاسی و اقتصادی مهجور مانده‌اند، رفت.

جمشیدی در پایان در پاسخ به این پرسش که این همکاری ادامه‌دار خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: من رادیو را دوست دارم امیدوارم که رادیو هم من را دوست داشته باشد. رادیو یک رسانه ارزشمند و فرهیخته است که به نظر من مثل تئاتر برای سینماست. حس و حال رادیو متفاوت و متمایز از بقیه رسانه‌هاست البته این از ارزش بقیه رسانه‌ها مثل تلویزیون کم نمی‌کند چون بر پایه تخیل و تصویرسازی مخاطب است. یک ارتباط ۲ سویه قوی و غنی با مخاطب ایجاد می‌کند. اگر این فرصت فراهم باشد از جانب رادیو و این در همچنان باز باشد و مشکل خاصی پیش نیاید من دوست دارم این ارتباط برقرار باشد، چون من عاشق رادیو هستم

مخاطبان این برنامه می‌توانند جمعه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸ برنامه «ده‌ترین‌ها» را از رادیو صبا روی موج FM ردیف ۱۰۵,۵ بشنوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است