«شهر زیبا» ویژه برنامه زنده شبکه پنج شد/ مناجات‌خوانی سعید حدادیان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶

«شهر زیبا» ویژه برنامه زنده شبکه پنج شد/ مناجات‌خوانی سعید حدادیان

شبکه پنج سیما، هم‌زمان با فرا رسیدن ماه رمضان، ویژه برنامه‌هایی را برای روزه داران تدارک دیده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی در شب‌های رمضان ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۱۰ صبح و ۱۹ بازپخش می‌شود.

این سریال فضایی از حوادث سیل رخ داده در شمال، جنوب و جنوب غرب کشور را به تصویر کشیده است.

شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، شهین تسلیمی، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوى، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی بازیگرانی‌اند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.

شهر زیبا در شب‌های رمضان

«شهر زیبا» عنوان ویژه برنامه زنده گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که در شب‌های ماه رمضان ساعت ۱۹:۴۵، مهمان خانه مخاطبان می‌شود. این ویژه برنامه با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج سیما نقش خواهد رفت.

ویژه برنامه گفتگو محور «شهر زیبا» روایتی از قصه زندگی مردم است که با حضور کارشناس برنامه حجت الاسلام علی سرلک مطرح می‌شود. به عبارت دیگر در این ویژه برنامه مردم و زندگی آن‌ها سوژه اصلی هستند که روایت می‌شود. نوای ماندگار، گفتگو با پزشکان و پرستاران و قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان، مناجات، کلیپ امام رضا (ع) با صدای محسن عراقی و … بخش‌هایی از این ویژه برنامه است. همچنین تیتراژ پایانی این برنامه نیز با صدای محمد حسین پویانفر روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

ویژه برنامه سحر از بارگاه امام رضا (ع)

ویژه برنامه سحر شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی توحید عرب و با اجرای سید محمد جواد شرافت همچون سال گذشته از حرم مطهر امام رضا (ع) تماشایی می‌شود. این برنامه یک ساعت قبل از اذان صبح با هدف بررسی موضوعاتی همچون مسائل اعتقادی و اجتماعی، ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم، بخش عبرت آموزی از آموزه های قرآنی و… آغاز می‌شود. ویژه برنامه سحر بخش‌های مختلفی مانند مناجات خوانی نیز دارد.

ویژه برنامه «انس با قرآن» در ماه مبارک رمضان هر روز به صورت زنده بعد از نماز ظهر و عصر از حرم مطهر امامزاده صالح بن موسی الکاظم (ع) پخش می‌شود. این برنامه پخش روزانه یک جزء از قرآن کریم به صورت ترتیل با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز قرآن را تدارک دیده است.

محفل انس با قران با اجرای سید رضا نواب و تفسیر قرآن توسط حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی کارشناس مذهبی خواهد بود و در هر برنامه یک سوال پیرامون آیات قرآنی مطرح و برای بینندگان اعلام می‌شود.

 برنامه «انس با قرآن» به تهیه‌کنندگی علی حیدری هر روز ساعت ۱۳:۵۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

مناجات خوانی از حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) 

شبکه پنج سیما در شب‌های ماه مبارک رمضان مناجات خوانی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را پخش می‌کنند. این مناجات خوانی با صدای سعید حدادیان بعد از خبر ساعت ۲۴ پخش می‌شود. مصطفی آجرلو تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارد.

تنها مسیر با پناهیان

گروه معارف شبکه پنج سیما، در ماه مبارک رمضان برای روزه داران برنامه «تنها مسیر» با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان را ساعت ۱۳:۲۰ پخش می‌کند. این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد هادی سلیمی زاده از مسجد امام صادق (ع) میدان فسلطین شهر تهران بدون حضور مردم ضبط و تهیه می‌شود.

تا نیایش

برنامه ظهرگاهی «تا نیایش» در ماه مبارک رمضان هر روز قبل از اذان ظهر از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این برنامه در ماه مهمانی خدا معطوف خواهد بود و از شنبه تا پنج شنبه هر روز ساعت ۱۲ به مدت ۴۵ دقیقه برای روزه داران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است