مهلت ارسال آثار به مسابقه «داستان کوتاه کوتاه بحران» تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱

مهلت ارسال آثار به مسابقه «داستان کوتاه کوتاه بحران» تمدید شد

مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه سراسری «داستان کوتاه کوتاه بحران» تا 31 فروردین ماه تمدید شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، عباس حسین‌نژاد  دبیر مسابقه «داستان کوتاه کوتاه بحران» با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰۰ اثر به این مسابقه ارسال شده و مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه سراسری «داستان کوتاه کوتاه بحران» تا پایان فروردین ماه تمدید شده است، اظهارکرد: علاقه‌مندان و نویسندگان می‌توانند تا پایان فروردین ماه در این رقابت ملی شرکت کنند.

حسین‌نژاد افزود: مسابقه «داستان کوتاه کوتاه بحران» با هدف جلب توجه جامعه ادبی به بحران‌های طبیعی که در کشور رخ می‌دهد و ترویج نگاه امیدوارانه در سوانح طبیعی و بحران‌ها برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: رویکرد کلی داستان‌ها، حفظ امید در این رخدادهاست و محور داستان‌ها دعوت به همدلی در برابر مصیبت‌ها و کمک به همنوع، نوع‌دوستی، شیوه درست برخورد با بحران، عملکرد سریع و حفظ روحیه و گسترش روحیه امیدوارانه در زمان رخدادهای بحرانی باشد.

حسین‌نژاد در پایان با بیان اینکه داستان‌های ارسالی باید حداکثر ۳۰۰ کلمه باشند، عنوان کرد: هر شرکت‌کننده حداکثر مجاز به ارسال پنج اثر است و داستان‌های ارسالی نباید قبلا در مسابقات ملی دیگر برگزیده یا به چاپ رسیده باشند همچنین داستان‌ها می‌توانند جدی یا طنز باشند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام و شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت tdmmoq.ir مراجعه کنند.

مسابقه سراسری «داستان کوتاه کوتاه بحران» توسط معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار می‌شود و به پنج نفر اول از چهار میلیون تا ۵۰۰ هزار تومان جایزه داده می‌شود و داستان‌های برگزیده و راه یافته به مرحله نهایی در کتابی با همکاری انتشارات پرنده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است