روایت تجربه‌گران مرگ در «زندگی پس از زندگی»/ کرونا بر تجربه‌ مرگ هم تاثیر گذاشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۹
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

روایت تجربه‌گران مرگ در «زندگی پس از زندگی»/ کرونا بر تجربه‌ مرگ هم تاثیر گذاشت

مجری و کارگردان «زندگی پس از زندگی» از افزایش شمار تجربه‌گران منفی مرگ در فصل دوم برنامه، بنا به خواسته مخاطبان خبر داد.

عباس موزون کارگردان و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» ویژه‌برنامه افطار شبکه چهار سیما در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا با اشاره به پایان ضبط برنامه گفت: امسال هم برنامه ۳۰ قسمت است و احتمالا بعد از قسمت سی‌ام، یک دورهمی زنده با حضور تعدادی از تجربه‌گران داشته باشیم.

وی ادامه داد: مهمانان فصل دوم همگی جدید هستند و تعدادشان از پارسال بیشتر است. تعداد تجربه‌گران خارجی هم نسبت به سال گذشته بیشتر شده است. آنچه که بعضی از مخاطبان علاقه‌مند هستند و در موردش پیام‌های زیادی دارم این است که تعداد تجربه‌گران منفی را به هر طریقی که هست، بیشتر کنیم.

موزون توضیح داد: این امر خیلی سخت بود و تجربه‌گران منفی نمی‌خواستند که جلوی دوربین بیایند، اما امسال به لطف خدا تلاش‌مان را مضاعف کردیم و تجربه‌گران منفی هم با توجه به این که دیدند ما در فصل اول تجربیات منفی را با حفظ اخلاقیات پخش می‌کنیم، قدری راحت‌تر جلوی دوربین آمدند.

وی افزود: شمار معدودی از تجربه‌گران فصل دوم، پس از پخش برنامه در سال ۹۹ تاکنون دچار تجربه مرگ شده‌اند. این تجربه برای یکی از این افراد، بر اثر کرونا اتفاق افتاد.

کارگردان و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» در پایان گفت: از تغییرات فصل دوم نسبت به فصل اول، علاوه بر تغییر دکور و تقویت ساختار برنامه، این است که در این فصل بخش شهرستان‌ها بیشتر شده و بیشتر به خانه و زندگی تجربه‌گران رفته‌ایم.

«زندگی پس از زندگی» برنامه ای درباره مرگ و عالم ماورا است که هر روز ساعت ۱۸:۱۵ روی آنتن می برد.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت های تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی  و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

«زندگی پس از زندگی» در رمضان از شنبه تا جمعه ساعت ۱۸:۱۵ پخش و  ساعت ۱  بامداد و ۱۱:۳۰ ظهر روز بعد بازپخش می شود.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است