امکان تمدید کتاب‌های امانتی کتابخانه ملی با ارسال ایمیل

به گزارش صبا به نقل از اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای تضمین سلامتی اعضا و کارکنان و به منظور کاهش ترددهای غیرضروری، تمدید کتاب‌های امانتی کتابخانه ملی همچون گذشته با ارسال ایمیل امکان پذیر است.

اعضای کتابخانه ملی پیش از این می‌توانستند کتاب‌هایی را که از کتابخانه ملی به امانت گرفته بودند طی دو مرحله از طریق ایمیل تمدید کنند، اما به دلیل جلوگیری از تشدید ویروس کرونا و در راستای تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، امکان تمدید منابع فرهنگی به امانت برده شده توسط اعضا از طریق ایمیل با رفع محدودیت برای دفعات تمدید برداشته شده و اعضا می‌توانند تنها در یک مرحله به آدرس public.1317@gmail.com برای تمدید منابع فرهنگی به امانت برده شده اقدام کنند.

به منظور کاهش ترددهای غیرضروری به کتابخانه ملی ایران و در عین حال پاسخگویی به نیاز اعضای کتابخانه ملی ایران تهمیدات ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت که تمدید منابع فرهنگی به امانت برده شده با ارسال ایمیل یکی از آن‌ها بود و در سال گذشته تمدید تعداد 4 هزار و 560 نسخه منابع امانت داده شده از طریق ایمیل انجام شد.
اعضای کتابخانه ملی ایران که از تالار عمومی کتابخانه ملی ایران، کتاب به امانت گرفتند، تا اطلاع ثانوی می‌توانند منابع در اختیار خود را در دفعات تمدید کنند. همچنین اعضا برای تمدید منابع فرهنگی در اختیار از طریق ایمیل باید درخواست تمدید منابع امانتی خود را حداقل ۴۸ ساعت قبل از اتمام مدت امانت با ارسال ایمیل اطلاع دهند.
انتهای پیام/