معرفی داوران مسابقه «آوای جادویی»/ منتظر فراخوان برای شرکت باشید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۳

معرفی داوران مسابقه «آوای جادویی»/ منتظر فراخوان برای شرکت باشید

محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین بعنوان مربی و داوران برنامه «آوای جادویی» معرفی شدند.

به گزارش صبا، بر اساس اعلام تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی»، این برنامه به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

محمد تهرانی درباره این مسابقه گفت: «آوای جادویی» یک رویداد  و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعداد‌های موسیقی کشور است و صرفا  یک برنامه تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست بلکه تلاش می‌کند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، علی‌رغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت‌کننده‌های مستعد را هدفمندسازی کرده و قضاوت را در نهایت به مخاطبان واگذار کند.

وی افزود: در «آوای جادویی» استعدادهای موسیقی در سراسر کشور که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و  یکپارچه را نداشته‌اند می‌توانند از طریق دنبال کردن صفحات رسمی این برنامه و شرکت در فراخوان‌های مربوطه که به زودی اعلام می‌شود، وارد این مسابقه شوند.

‎تهرانی در پایان درباره اسامی هیات مربیان و داوران منتشر شده در فضای مجازی عنوان کرد: محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین ستارگان موسیقی کشورمان به عنوان مربی و داور در این رویداد همراه «آوای جادویی» هستند.

فراخوان مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی» به همراه معرفی مجری و دیگر عوامل این برنامه به زودی در اختیار رسانه‌ها و دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است