بررسی عوامل حضور مردم پای صندوق‌های رای در «گفتاورد» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴

بررسی عوامل حضور مردم پای صندوق‌های رای در «گفتاورد»

شبکه رادیویی تهران از برنامه «گفتاورد» در این هفته موضوع انتخابات، بزرگداشت عطار نیشابوری و استقبال از ماه رمضان را پیش رو دارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، «گفتاورد» برنامه‌ای گفتگومحور از رادیو تهران است که با حضور کارشناسان به بحث و گفتگو پیرامون موضوع‌های روز می‌پردازد. این برنامه روزهای زوج از ساعت ۱۲ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

برنامه امروز ۲۱ فروردین از عوامل مانع برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای می‌گوید. به نظر شما چه عواملی سبب می‌شود تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای کم رنگ‌تر یا پررنگ‌تر شود.

روز ۲۵ فروردین‌ماه در تقویم رسمی کشور به نام عطار نیشابوری نامگذاری شده است، وی یکی از پرکارترین شاعران ایرانی به شمار می‌رود و بنا به نظر عارفان در زمینه عرفانی از مرتبه‌ای بالا برخوردار بوده‌است. برنامه «گفتاورد» به همین مناسبت دوشنبه ۲۳ فروردین با مرور زندگی‌نامه عطار نیشابوری روی آنتن می‌رود.

روز چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ اول ماه رمضان، شبکه رادیویی تهران از برنامه «گفتاورد» با استقبال از این ماه با موضوع فضای جامعه در ماه رمضان همراه خواهد بود.

برنامه «گفتاورد» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران به تهیه‌کنندگی ساناز باقری و با حضور امیر دبیری مهر سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه پخش خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را در روزهای فرد، در همین ساعت به صورت تکرار بشنوند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب‌سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است