پخش فیلم‌هایی با مضمون پزشکان از شبکه نمایش/ جکی چان به تلویزیون می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹

پخش فیلم‌هایی با مضمون پزشکان از شبکه نمایش/ جکی چان به تلویزیون می‌آید

شبکه نمایش در هفته پیش رو فیلم‌هایی با مضمون پزشکان را برای مخاطبان درنظر گرفته است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم‌هایی را با مضمون پزشکان که در شرایط فعلی، مردم را تنها نگذاشته‌اند و در کنار آنان برای حفظ سلامت تلاش می‌کنند روی آنتن می‌برد همچنین در بخش صحنه گران فیلم‌هایی با بازیگری جکی چان پخش خواهد شد.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی این شبکه از شنبه ۲۱ تا جمعه ۲۷ فروردین‌ماه به ترتیب فیلم‌های «غلامرضا»، «مظنونین»، «اوقات مشترک آن‌ها»، «پنجره»، «مرد»، «هما» و «متولد ۶۵» هستند.

ساعت ۱۹:

فیلم‌هایی در ژانر پزشکان از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم‌های «نجات در کرنتن»، «پچ ادامز»، «پزشک زبر دست»، «خیلی دور خیلی نزدیک»، «امید روح می‌یابد، «به سوی مقصد» و «پزشک آفریقایی» پخش می‌شوند.

ساعت ۲۱:

فیلم‌های با بازی جکی چان بازیگر فیلم‌های اکشن از شنبه تا جمعه «استاد جوان»، «نشان»، «پروژه A»، «فولاد خونین»، «زودیاک چینی»، «پدر خوانده کانتون» و «تعقیب و گریز» روی آنتن می‌روند.

ساعت ۲۳:

فیلم‌های شبکه نمایش به ترتیب «نبرد پانفیلوف»، «آزاد به قید شرط»، «فارگو»، «فرار نیمه شب»، «مسیر سنگی»، «مرد نیکوکار» و «دنیای کامل» هستند که از شنبه تا جمعه پخش خواهند شد.

ساعت یک بامداد:

فیلم‌های کلاسیک این شبکه «سرافراز»، «اهانت»، «من و خرس‌ها»، «اجبار»، «گربه ۹دم»، «سفر معجزه آسا» و «تاندر بولت» و «لایت فوت»  هستند که مخاطبان می‌توانند از شنبه تا جمعه به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است