جواد مانی به «دیدار در رادیو» می‌آید/ بیان تاریخ شفاهی رادیو | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸

جواد مانی به «دیدار در رادیو» می‌آید/ بیان تاریخ شفاهی رادیو

رادیو فرهنگ جمعه 20 فروردین در برنامه «دیدار در رادیو» میزبان جواد مانی تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، شنوندگان برنامه «دیدار در رادیو» این هفته با خاطرات رادیویی جواد مانی تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو همراه می‌شوند.

این برنامه با موضوع آشنایی شنوندگان با بزرگان رادیو و شنیدن خاطرات رادیویی‌ها و قدردانی و‌ گرامیداشت از این پیشکسوتان، جمعه‌ها از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.این هفته نیز در «دیدار در رادیو» مریم قاسمی کارشناس مجری و تهیه‌کننده این برنامه میزبان جواد مانی می‌شود.

جواد مانی از قدیمی‌های رادیو است که سال‌ها تغییرات و تحولات این رسانه را از نزدیک تجربه کرده است. کمتر کسی است که وقتی صحبت از موسیقی در رادیو می‌شود جواد مانی را به خاطر نیاورد و اگر در رادیو نشانی از موسیقی فاخر و اصیل بوده و هست به واسطه حضور او و هم نسلانش است.

«دیدار در رادیو» بیان تاریخ شفاهی رادیو برای مخاطبان، معرفی بزرگان رادیو و پخش آثارشان، پخش آثار ماندگار تاریخی و شنیدنی رادیو و بیان خاطرات برنامه‌های قدیمی رادیو است.

علاقمندان می‌توانند این گفتگو را در برنامه «دیدار در رادیو» جمعه ۲۰ فروردین و بخش دوم آن را ۲۷ فروردین ساعت ۲۳:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه و با تهیه‌کنندگی مریم قاسمی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است