بازیگران «لیسانسه‌ها» در «۱۴ اینچ» جمع می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹

بازیگران «لیسانسه‌ها» در «۱۴ اینچ» جمع می‌شوند

امیرحسین رستمی و امیر کاظمی مهمانان این هفته «14 اینچ» آی فیلم خواهند بود.

به‌گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه جدید «۱۴ اینچ» که به‌تهیه‌کنندگی فرزام محبی و با اجرای امین زندگانی جمعه‌شب‌ها از کانال فارسی این شبکه روی آنتن می‌رود، جمعه ۲۰ فروردین میزبان بازیگران سریال «لیسانسه‌ها» خواهد بود.

«لیسانسه‌ها» محصول شبکه سه سیما است و بازیگرانی همچون بهنام تشکر، متین ستوده، مهران رجبی، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، بیژن بنفشه‌خواه و کاظم سیاحی در آن ایفای نقش کرده‌اند. این مجموعه ماجراها و دغدغه‌های سه دوست به نام‌های مسعود (امیرحسین رستمی)، حبیب (هوتن شکیبا) و مازیار (امیر کاظمی) را در فضایی طنز به تصویر می‌کشد.

فصل اول این سریال به‌کارگردانی سروش صحت، در ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از ۴ دی‌ ۱۳۹۵ شروع و قسمت آخر آن ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ پخش شد. فصل دوم آن از ۴ آذر ۱۳۹۶ شروع و در ۲ بهمن ۱۳۹۶ به پایان رسید و فصل سوم به نام «فوق لیسانسه‌ها» نیز در ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه ای از ۱۷ آبان ۱۳۹۸ روی آنتن رفت و در ۱۶ آذر ماه به پایان رسید. مجموعه ای که شبکه آی فیلم نیز برای علاقه مندان آن بازپخش کرده و با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

در این قسمت از برنامه «۱۴ اینچ» که به سریال «لیسانسه‌ها» اختضاص یافته است، امین زندگانی با امیر کاظمی و امیرحسین رستمی، دو تن از سه شخصیت اصلی این سریال سه فصلی به گفتگو می‌پردازند و بینندگان در ادامه، شاهد اجرای استندآپ کمدی میثم درویشان‌پور نیز خواهند بود.

«۱۴ اینچ» محصول شبکه آی‌فیلم است که جمعه‌ شب‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود. بازپخش این برنامه شنبه ساعت‌های ۷ و ۱۹ قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است