«خرچنگ» به جشنواره فیلم «زنان کرتی» فرانسه راه یافت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۳

«خرچنگ» به جشنواره فیلم «زنان کرتی» فرانسه راه یافت

انیمیشن «خرچنگ‌» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی به بخش مسابقه چهل‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «زنان کرتی» فرانسه راه یافت.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پویانمایی ۱۱ دقیقه‌ای «خرچنگ» از تولیدات سال ۱۳۹۸ این کانون است که چهاردهمین حضور بین‌المللی خود را در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه جشنواره بین‌المللی فیلم «زنان کرتی» تجربه می‌کند.

«خرچنگ» با چهار فیلم دیگر از کشورهای لهستان، فرانسه، ایتالیا و فنلاند در گروه دوم فیلم‌های بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه قرار دارد که مخاطبان می‌توانند از ۱۴ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به صورت آنلاین با خرید بلیت این مجموعه ۷۷ دقیقه‌ای را تماشا کنند.

انیمیشن «خرچنگ» داستان پسربچه‌ای خجالتی و منزوی است که علاقه دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه درآید. ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است.

برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم «زنان کرتی» برگزاری مجازی این دوره از جشنواره را راهی جدید برای نشان دادن جایگاه زنان فیلم‌ساز دنیا در این شرایط سخت برگزاری حضوری جشنواره‌ها می‌دادند.

چهل‌ و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «زنان کرتی» امسال به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا به صورت مجازی از ۱۳ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ (۲ تا ۱۱ آوریل ۲۰۲۱) در فرانسه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است