«گاندو ۳» هم ساخته می‌شود و من هم در آن بازی می‌کنم

پندار اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: هم اکنون مشغول بازی در ادامه سریال «گاندو ۲» هستم. این کار ادامه قسمت‌هایی خواهد بود که ایام نوروز از سیما پخش شد. لازم به ذکر است جدا از این کار در هیچ اثر دیگری بازی ندارم.

وی افزود: قرار بود نمایشی به کارگردانی پدرم (عبدالرضا اکبری) را روی صحنه بریم، اما متاسفانه بیماری کرونا باعث شد این نمایش فعلاً تعطیل شود، اما امیدواریم با مهیا شدن شرایط بتوانم در این تئاتر بازی داشته باشد.

این بازیگر درباره رضایت مردم از سریال «گاندو» گفت: من هرآنچه از مردم دریافت کردم مثبت بوده است. این نکته را در ابراز عقیده‌های حضوری آنها دریافتم.

اکبری در پاسخ به این که آیا اظهارنظری پیرامون حواشی پیش آمده که به ویژه از سوی دولتی ها بود دارد، عنوان کرد: من نباید در این مورد اظهارنظر کنم بلکه وظیفه کارگردان و تهیه‌کننده است که در این زمینه حرف بزنند که پاسخ هم داده اند.

وی در پایان با بیان اینکه «گاندو» فصل سوم نیز خواهد داشت، تاکید کرد: طبق صحبت‌هایی که شده این مجموعه پرمخاطب، فصل ۳ نیز خواهد داشت و به احتمال زیاد من نیز با افتخار در آن بازی خواهم کرد.

انتهای پیام/