پاسخ به پرسش‌های «کودک من» درباره رمضان و روزه‌داری | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱

پاسخ به پرسش‌های «کودک من» درباره رمضان و روزه‌داری

«کودک من» رادیو سلامت به آموزش مهارت زندگی به کودکان در حوزه سلامت معنوی در ایام ماه رمضان می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «کودک من» در ماه رمضان با موضوعات سلامت معنوی در رادیو سلامت روی آنتن می‌رود.

این برنامه که در گروه بهداشت روان تولید می‌شود تا به امروز در راستای نحوه آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان از طریق اطلاع رسانی به والدین قدم‌های موثری برداشته است.

فاطمه بی‌تقصیر تهیه‌کننده برنامه توضیح داد: با توجه به پیشنهاد مدیر گروه لعیا باستانی تصمیم بر آن شد تا در ماه رمضان به موضوعات سلامت معنوی بپردازیم و بیشتر درباره نحوه آموزش این مفاهیم به کودکان همپای والدین راهکارهایی را ارایه دهیم.

وی در پایان گفت: شاید این سوال کودک شما باشد که روزه و روزه‎‌داری چیست؟ ماه رمضان چه ماهی است؟ چرا مادر و پدر من تا افطار چیزی نمی‌خورند؟ یا درباره مفاهیم دینی سوالی داشته باشد برای مثال دعا چیست؟ پاداش و هدیه یعنی چه؟ عید فطر چه روزی است و سوالاتی از این دست. ما دراین برنامه تعریفی از مفاهیم مختلف برای والدین خواهیم داشت تا با کودک خود ارتباط بهتری برقرارکنند و در پاسخگویی به سوالاتی از این دست بتوانند با موفقیت پیش بروند.

برنامه «کودک من» در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ از رادیو سلامت گروه بهداشت روان روی آنتن می‎رود و کارشناس این برنامه سهیلا خزعلی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است