ایده اصلی «با کاروان شعر و موسیقی» بررسی آثار فاخر است/ پخش موسیقی‌های پرطرفدار | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
یلدا احتشامی در گفتگو با صبا:

ایده اصلی «با کاروان شعر و موسیقی» بررسی آثار فاخر است/ پخش موسیقی‌های پرطرفدار

تهیه کننده «با کاروان شعر و موسیقیِ» رادیو فرهنگ می گوید این برنامه براساس سالگرد تولد و فوت هنرمندان به بررسی و پخش آثار می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، «با کاروان شعر و موسیقی» برنامه‌ای رادیویی با موضوع پخش و بررسی آثار فاخر موسیقایی ایران است و نزدیک یک سال است که از شروع پخش آن می‌گذرد.

یلدا احتشامی طراح و تهیه‌کننده برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا گفت: سعی کرده‌ایم تا در این مدت با ایده اصلی برنامه یعنی پخش و بررسی آثار فاخر و خاطره‌انگیز موسیقایی به راه خود ادامه دهیم اما از اواخر سال گذشته تصمیم بر این شد تا بیشتر روی سالگرد تولد و فوت هنرمندان تاکید کنیم و بر اساس آن به پخش و بررسی آثار بپردازیم.

وی افزود: اگر مناسبت‌هایی در یک روز باشند روزهای هفته را بر اساس آن‌ها تقسیم می‌کنیم و به بررسی آثار می‌پردازیم اما به طور کل هدفمان پخش برنامه بر اساس سالگرد تولد و فوت هنرمندان است.

این برنامه‌ساز رادیویی درباره بازخورد برنامه بیان کرد: برنامه‌های حوزه موسیقی علاقمندان خاص خودشان را دارند و تاکنون افرادی که علاقمند به سرگذشت آثار فاخر موسیقی ایرانی هستند یا افرادی که در این حوزه تحصیل می‌کنند از برنامه استقبال کرده‌اند، حتی نظراتی را از اطرافیان یا از طریق سامانه پیامکی برنامه دریافت می‌کنیم که آثار و قطعاتی را برای پخش و بررسی در برنامه پیشنهاد داده‌اند.

این تهیه‌کننده با اشاره به هدف «با کاروان شعر و موسیقی» در برنامه‌های آینده تصریح کرد: ایده اصلی این برنامه معرفی آثار فاخر و ماندگار موسیقایی ایرانی است و ما سعی کرده‌ایم تا قطعاتی که علاقمندان بیشتری داشته‌ و بیشتر از رادیوهای دهه ۳۰ و ۴۰ پخش شده‌اند در برنامه پخش و بررسی کنیم اما هدف ما این است تا بر اساس بازخوردها و درخواست‌های مخاطبان و شنوندگان برنامه آثار را برای برنامه انتخاب کنیم.

احتشامی در پایان توضیح داد: علاقمندان می‌توانند تمامی قسمت‌های «با کاروان شعر و موسیقی» را به طور کامل در صفحه اینستاگرام برنامه به آدرس bakarevan.farhang نیز بشنوند.

«با کاروان شعر و موسیقی» از شنبه تا پنجشنبه هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ با پخش و بررسی آثار فاخر موسیقایی ایرانی روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.

الهه نظری‌زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است