انتشار بیانیه هیات داوران بخش موسیقی «روایت جهاد»/ سه اثر برگزیده شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷

انتشار بیانیه هیات داوران بخش موسیقی «روایت جهاد»/ سه اثر برگزیده شدند

هیات داوران موسیقی هنرواره ملی «روایت جهاد» به مناسبت برپایی این رویداد، بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، هیات داوران موسیقی هنرواره ملی «روایت جهاد» متشکل از محمد نصرتی، محمدباقر زینالی و احسان عبایی بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

«رخداد هنری روایت جهاد با هدف ترغیب و شناسایی علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه‌های مختلف هنر، به ویژه موسیقی، با موضوعات اجتماعی مهمی همچون همه‌گیری بیماری هولناک کرونا و همیاری و کمک‌رسانی به دردمندان و نیازمندان متاثر از این شرایط و نیز پاسداشت جان‌فشانی‌های فداکاران عرصه بهداشت و درمان کشور در مبارزه با ویروس کرونا شکل گرفت.

در این راستا، پس از تحویل آثار به هیات داوران از سوی دبیرخانه، اقدامات لازم برای بررسی، داوری و اعلام آثار برگزیده در این رویداد هنری صورت گرفت.

پس از انتخاب آثار قابل رقابت و داوری، ارزیابی در قالب ۲ بخش، شامل «موسیقی- ترانه» با ۸۲ اثر و «موسیقی، سرود و موزیک‌ویدیو» با ۳۷ اثر صورت گرفت.

در نهایت سه اثر به عنوان برگزیدگان اول تا سوم در بخش موسیقی- ترانه و همچنین سه اثر به عنوان برگزیدگان اول تا سوم در بخش موسیقی، سرود و موزیک‌ویدیو، انتخاب و موسیقی یک اثر ویدیویی نیز، شایسته تقدیر شناخته شد.

هیات داوران، ضمن ارج‌نهادن به تلاش همه عزیزان شرکت‌کننده در این رخداد هنری و مردمی، امیدوار است با شناسایی آثار ارزنده‌، ضمن تقدیر و تشویقِ برگزیدگان، شرایطی مناسب برای تداوم و توسعه فعالیت‌های افراد مستعد در آینده به شکلی صحیح و مفید فراهم شده و حمایت و پیگیری‌های لازم از سوی متولیان امر به نحو مقتضی و موثر، صورت گیرد.

در پایان، ضمن گرامی‌داشت یاد قربانیان بیماری کرونا تندرستی هم‌وطنان و نجات جامعه بشری از این بیماری را از پروردگار یکتا خواستاریم.

با احترام، هیات داوران موسیقی رویداد هنری «روایت جهاد»، فروردین یک‌هزار و چهارصد خورشیدی.»

سید محسن حسینی دبیری بخش موسیقی هنرواره ملی «روایت جهاد» را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است