معرفی سه کتاب برای ماه رمضان نوجوانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۷

معرفی سه کتاب برای ماه رمضان نوجوانان

سه عنوان کتاب‌ نوجوان موسسه قدر ولایت به چاپ دوم رسید.

به گزارش صبا، سه عنوان کتاب موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، ویژه نوجوانان که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شدند به چاپ دوم رسیدند.

کتاب «بچه‌های خوب، زندگی خوب» که چاپ اول آن در سال ۱۳۹۸ انجام شده بود. این کتاب توسط علی شعیبی نگارش شده و ۵۲ شیوه و روش زندگی پیامبر اکرم(ص) را در چهار حوزه زندگی یعنی ارتباط با خدا، ارتباط با خویش، ارتباط با دیگران و ارتباط با طبیعت با زبانی ساده بیان می‌کند تا نوجوانان با الگوگیری از رفتار پیامبر اسلام(ص)، زندگی خوب و سالم و شادابی را برای خود فراهم کنند.

این کتاب در قطع خشتی، چهار رنگ و در ۶۰ صفحه و با قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

کتاب «جایزه‌های خدا» در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسیده است. در این کتاب علی شعیبی کوشیده است تا ۳۹ کار و عمل پسندیده، خوب و ارزشمند را با استفاده از آیات قرآن و کتب معتبر اسلامی استخراج و به زبانی ساده و زیبا بیان کند. خوبی‌ها و پاکی‎‌ها، شیرینی زندگی دنیا و همنشینی با خوبان در آخرت را به‌همراه خواهند داشت. این کتاب توسط دبیرخانه منابع آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش (رشد) به‌عنوان کتاب مناسب تایید و به مخاطبان معرفی شده است.

این کتاب در قطع رقعی و در  ۱۱۰ صفحه، با قیمت ۲۵هزار تومان عرضه شده است.

کتاب «مراقب جایزه‌هایت باش» نیز در سال ۱۳۹۹ چاپ شده و اینک چاپ دوم آن عرضه شده است.

در این کتاب علی شعیبی، در نقطه مقابل کتاب «جایزه‌های خدا» ۳۰ کار و عمل ناپسند و زشت و گناه را بیان کرده و ضمن معرفی آن‌ها، عواقب سو و عذاب‌های خداوند را نسبت به مرتکبین آن‌ها گفته و سعی کرده است تا با توصیف آن گناهان، نوجوانان را به تفکر وادارد که نام آن رفتارهای ناصواب را بیابند. در انتهای کتاب نیز پاسخ صحیح آن‌ها داده شده است.

این کتاب در قطع رقعی و در ۷۲ صفحه با قیمت ۲۰هزار تومان عرضه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب‌ها با تخفیف ۲۰درصدی و ارسال رایگان با تلفن‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است