گسترش همکاری‌های ایران و هند در زمینه ترجمه و نشر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶

گسترش همکاری‌های ایران و هند در زمینه ترجمه و نشر

همکاری‌های فرهنگی ایران و هند در زمینه ترجمه و نشر گسترش می‌یابد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی با حجت‌الاسلام والمسلمین مقداد، مترجم از زبان فارسی به زبان اردو دیدار و گفتگو کرد.

آشوری در سخنانی به تشریح فعالیت‌های خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی پرداخت و گفت: این نمایندگی از بدو تاسیس تاکنون فعالیت‌های متعدد و مناسبی را انجام داده که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است و یکی از این فعالیت‌ها ترجمه، چاپ و نشر کتب مختلف در زمینه‌های فرهنگی، دینی و علمی است.

وابسته فرهنگی کشورمان در بمبئی آمادگی این نمایندگی را برای انجام فعالیت‌های مشترک در زمینه ترجمه و نشر اعلام کرد.

حجت‌الاسلام مقداد بیان کرد: خوشبختانه تنها حکومت اسلامی که در دنیای امروزی اسلام  را به صورت عملی پیاده کرده و توانسته موفقیت‌های چشم گیری را در زمینه‌های مختلف کسب کند، جمهوری اسلامی ایران است و امروزه چشم تمامی آزادی خواهان و مستضعفان دنیا به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های این کشور دوخته شده است.

این مترجم با اشاره به فعالیت‌های خانه فرهنگ ایران در بمبئی اظهار کرد: من برای مدت بیش از هفت سال است که با خانه فرهنگ ارتباط دارم و از نزدیک شاهد فعالیت‌های شایسته خانه فرهنگ هستم و امیدوارم در آینده نیز فعالیت‌های این نمایندگی توسعه و گسترش یابد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است