گیتی معینی: ۵۰ سال سابقه هنری در رادیو دارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۵

گیتی معینی: ۵۰ سال سابقه هنری در رادیو دارم

گیتی معینی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با «استودیو هشت» رادیو نمایش گفت: قبل از اینکه در تلویزیون شروع به کار کنم، در رادیو حضور داشتم و 50 سال در رادیو کار کردم.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، گیتی معینی بیان کرد: رادیو عشق است، من کارم را از ۱۲ سالگی شروع کردم و سختی‌های زیادی کشیدم تا به اینجا رسیدم و باعث افتخارم است که برای کشورم خدمت کنم.

معینی ادامه داد: کارم را در رادیو در استودیو هشت شروع کردم و خاطره‌های زیادی از آن دارم.

وی همچنین در مورد سریال «حورا» که در حال حاضر از شبکه یک سیما پخش می شود گفت: «حورا» کار خوب و قشنگی بود اما چون بیشتر در قالب طنز کار کرده‌ام دوست دارم بیشتر مردم با دیدن کارهایم بخندند نه اینکه غمگین شوند، چون در حال حاضر باتوجه به شرایطِ بیماری، مردم به اندازه کافی گرفتار و ناراحت هستند و بنابراین لبخند مردم به من انرژی می دهد و دوست دارم مردم همیشه بخندند.

معینی در پایان از تجربه‌اش در جشنواره فیلم فجر در مورد کاندید شدن برای بازیگری در فیلم «ابلق» گفت: من این توانایی را دارم که بتوانم در هر ژانری ایفای نقش کنم، اما به قالب طنز علاقه‌مندم. فیلم «ابلق» هم کاری متفاوت بود و من آن را بسیار دوست داشتم و کارم را با انگیزه انجام دادم. اگر از طرف داوران در مورد من بی‌عدالتی شد اشکالی ندارد، من سیمرغم را از مردم کشورم گرفتم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است