۵۰۰ عنوان کتاب انتشارات علمی و فرهنگی در فیدیبو ارایه شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۶

۵۰۰ عنوان کتاب انتشارات علمی و فرهنگی در فیدیبو ارایه شد

طی همکاری انتشارات علمی و فرهنگی با فیدیبو حدود 500 عنوان کتاب در این سامانه بارگزاری شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، مدتی است که انتشارات علمی و فرهنگی همکاری خود را با فیبدیبو را آغاز کرده است.

با توجه به شرایط روز و نیاز مخاطب مبنی بر دسترسی به کتاب الکترونیک و همین‌طور ضرورت رعایت حق ناشر و حق مولف، انتشارات علمی و فرهنگی با فیدیبو که اولین سامانه multi-platform تولید و توزیع کتاب الکترونیک و صوتی در خاورمیانه است، وارد همکاری شده و در فاز نخست حدود ۵۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف در این سامانه قرار گرفته است.

در فاز بعدی این همکاری بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب دیگر در اختیار فیدیبو قرار گرفته است که به زودی کار بارگذاری آن به انجام خواهد رسید.

این رویداد به معنای آن است که از این پس مخاطبان انتشارات علمی و فرهنگی می‌توانند از سراسر ایران و جهان به‌راحتی به کتاب‌های این انتشارات دسترسی داشته باشند؛ چراکه امکان پرداخت ریالی و دلاری نیز در سامانه فیدیبو فراهم است.

مخاطبان این نشر برای دسترسی به کتاب‌های موجود انتشارات علمی و فرهنگی در سامانه فیدیبو کافی است «علمی و فرهنگی» را در فیدیبو جستجو کنند.

از آخرین محصولات انتشارات علمی و فرهنگی که در سامانه فیدیبو قرار گرفته‌اند، می‌توان به مجله «کتاب امروز» اشاره کرد که بعد از ۵۰ سال مجددا منتشر شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است