«به بلندای ایران» با پنج بخش به بررسی انتخابات ۱۴۰۰ می‌پردازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰

«به بلندای ایران» با پنج بخش به بررسی انتخابات ۱۴۰۰ می‌پردازد

رادیو ایران برنامه «به بلندای ایران» را ویژه انتخابات ریاست جمهوری تهیه کرد.

به گزارش صبا به نقل از شبکه رادیویی ایران، گروه سیاسی رادیو ایران در راستای افزایش آگاهی عمومی و زمینه‌سازی مناسب برای حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه «به بلندای ایران» را تدارک دیده است.

در این برنامه برای افزایش حضور آگاهانه مردم در انتخابات و نیز بالا بردن نقش مخاطبان همه استان‌ها در برنامه‌های انتخاباتی با طراحی ۳۱ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای مستند داستانی، ضمن بررسی فرصت‌ها، اولویت‌ها و مشکلات اساسی استان‌های کشور، با همیاری خود مردم و گروهی از نخبگان استان، برنامه‌ها و پیشنهادات منسجم و منطقی را برای حل مشکلات و بهبود شرایط استان به نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا ارایه می‌شود.

در ابتدای برنامه در بخش «دریچه» به معرفی استان نظیر موقعیت جغرافیایی، اهمیت و جایگاه مختلف استان در میان سایر استان‌های کشور،  پیشرفت‌ها و دستاوردهای استان در سال‌های گذشته  می‌پردازد.

در بخش «گنج نهان» افتخارات مهم استانی علمی، صنعتی، هنری و فرهنگی و اولویت‌های هر استان در انتخابات ریاست جمهوری را بررسی می‌شود و با همیاری خود مردم ویژگی‌های رییس جمهور اصلح و نامزد شورای شهر و روستا در دوران حساس کشور شناسایی می‌شود و تا جای ممکن راهکارهایی برای برطرف شدن مشکلات ارایه می‌دهد.

در بخش سوم به بررسی ارایه مطالبات و انتظارات مردم از رییس جمهور می‌پردازد.

در بخش چهارم با عنوان «نبض» به فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان با نگاه اشتغال زایی، رفع محرومیت و برطرف کردن موانع تولید می‌پردازد و نقش رییس جمهور و دستگاه اجرایی کشور برای برطرف کردن این موانع و مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در بخش پایانی با عنوان «هوای تازه» نخبگان و شخصیت‌های علمی استان که شاید جزو مقامات اجرایی قبلی کشور هم باشند برای برطرف شدن مشکلات و چالش‌های استان و یا عملیاتی شدن طرح‌هایی که می‌تواند استان و حتی کشور را متحول کند پیشنهادات و راهکارهایی را به رییس جمهور آینده ارایه می‌دهند.

«به بلندای ایران» به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و اجرای حامد نجم الهدی جمعه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است