«اجی‌مجی یه دونه» کودکان را با مراحل تهیه نان آشنا می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۱

«اجی‌مجی یه دونه» کودکان را با مراحل تهیه نان آشنا می‌کند

کتاب «اجی‌مجی یه دونه» سروده زهرا موسوی چهارمین جلد از مجموعه کتاب «این‌جوری بود، اون‌جوری شد» انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «اجی‌مجی یه دونه» نوشته زهرا موسوی و تصویرگری ثریا علی‌جان‌زاده از مجموعه کتاب‌های «این جوری بود، اون جوری شد» توسط کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) در ۲۸ صفحه و در قطع خشتی برای گروه سنی الف و ب، با قیمت ۳۸هزارتومان به چاپ رسیده است.

این کتاب در قالب شعری جذاب و تصاویری زیبا، کودکان را با مراحل تبدیل شدن دانه به نان آشنا می‌کند. در این کتاب به کودکان آموزش داده می‌شود که نان یکی از مهم‌ترین خوراکی‌های ما است و باید به آن احترام گذاشت، از آن درست استفاده کرد و ارزش زحماتی که برای تولید آن کشیده می‌شود را دانست.

این مجموعه کتاب‌ که تاکنون چهار جلد از آن با عناوین «هیس هیسی چی می‌بافه»، «مامان درخت گل به سر»، «ببعی نه پشم هیچ هیچ» و «اجی مجی یه دونه» چاپ و منتشر شده است، کودکان را با مراحل رشد و تغییر و تحول جانوران، گیاهان و خوراکی‌ها آشنا می‌کند. بنابراین والدینی که می‌خواهند کودکان خود را با مفاهیم محیط زیستی آشنا کنند می‌توانند از این کتاب‌ها بهره‌مند شوند.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «بوی خوب نان تازه را دوست داری؟ وقتی مامان و بابا نان را گرم و داغ توی سفره می‌گذارند … یا وقتی با پنیر و کره لقمه می‌کنی و می‌خوری. نان یکی از مهمترین غذاهای ما آدم‌هاست. دوست‌داری بدانی این خوشمزه خوشبو چه جوری درست می‌شود؟ بله؟ پس این کتاب را ورق بزن و همسفر دانه ریز میزه قهرمان شو.»

همچنین این انتشارات برای سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از سایت‌های کتابخوان فراهم کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است