«پایش» نظام بانکی را هدف قرار می‌دهد/ راه‌های کنترل قاچاق

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، با توجه به نامگذاری سال 1400 به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری، ویژه برنامه «پایش» با موضوع شعار سال از امشب از شبک یک پخش خواهد شد.

هادی سلیم زاده تهیه کننده «پایش» در این باره گفت: قرار است هشت برنامه با محوریت شعار سال و با موضوعاتی که در سال 99 بیشترین چالش‌ها را در کشور داشته است را واکاوی کنیم.

او درباره موضوعات این برنامه اظهار کرد: در برنامه اول که امشب 14 فروردین روی آنتن می‌رود، نظام بانکی را هدف قرار داده‌ایم. احسان خاندوزی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و حمید اخوانی کارشناس حقوقی و بانکی مهمانان این برنامه خواهد بود تا درباره رفتارهای ضد تولید برخی بانک‌ها و راهکارهای پشتیبانی نظام بانکی از تولیدکنندگان گفتگو کنند.

سلیم زاده در پایان قاچاق و راهکارهای عملی کنترل این پدیده شوم از مبادی رسمی گمرک را موضوع بحث برنامه فردا یکشنبه 15 فروردین پایش عنوان کرد و عنوان کرد: به همین خاطر سردار علی مویدی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهمان خواهد بود. تاثیر رویکرد سیاست خارجی بر اقتصاد، برنامه ریزی سیاست صنعتی کشور، راهکار توسعه کشاورزی و مدیریت بازار، مدیریت نرخ ارز، قانون کار و تامین اجتماعی و مجوزها سایر موضوعات ویژه برنامه پایش هستند.

پایش به تهیه‌کنندگی هادی سلیم زاده کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که هر ساعت 20 با اجرای کیا داود اسفندیاری به طور زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/