واکنش کارگردان «منم دوستت دارم» به سکانس جنجالی/ نمی‌دانم خوشحال باشم یا غمگین | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
وقتی زنان و مسائل‌شان مهم می‌شود؛

واکنش کارگردان «منم دوستت دارم» به سکانس جنجالی/ نمی‌دانم خوشحال باشم یا غمگین

مجید پرکار ضبط سکانس عادت ماهانه در سریال «منم دوستت دارم» را حاصل پیشنهاد، حمايت و اعتماد مديران شبكه سلامت دانست.

به گزارش صبا، چندی پیش قسمتی از سریال «منم دوستت دارم» روی آنتن شبکه سلامت رفت که در آن با بازی امیرحسین صدیق و نگار عابدی برای اولین بار در تلویزیون به عادت ماهیانه خانم‌ها اشاره مستقیم شد. این ویدیو واکنش‌های مثبتی را در شبکه‌های مجازی برانگیخت.

حال مجید پرکار کارگردان سریال در پستی اینستاگرامی به این مساله واکنش نشان داده و نوشته است: «سلام به مادران و دختران سرزمینم

نمیدانم باید خوشحال باشم به سبب استقبال مردم از این حرکت فرهنگ ساز و یا غمگین باشم که موضوعات مربوط به روح و جسم بانوان سال هاست نادیده گرفته شده و پخش این چند دقیقه، به این میزان ذوق زدگی و واکنش به همراه داشته است. امروز در حالی که سرشار از امید و خرسندی بابت ابراز محبت بیشمار شما مردم عزیز و رفقای رسانه ایم هستم، بر خود لازم می‌دانم تاکید کنم که طرحِ ساخت قسمت عادت ماهیانه با پیشنهاد، حمایت و اعتماد مدیران شبکه سلامت به ثمر رسید و این نوید بخش رویکردی تازه در رسانه ملی است . باور دارم که در تلویزیون (پرمخاطب ترین رسانه ی کشور) به شان و ادب میتوان در مورد بسیاری از موضوعات سخن گفت و فرهنگسازی کرد. به عشق و امید مردم عزیزم، با تلاش مضاعف، تمام توانم را برای قدم های موثر بعدی بر خواهم داشت. در پایان از حمایت مرد باتجربه تلویزیون مهران رسام بزرگوار و حمایت جناب اقای دکتر قاسمی مدیر شبکه سلامت ، دکتر پورحسین مشاور محترم سریال و تیم پرتلاش «منم دوستت دارم» عمیقا سپاسگذارم.

به امید روزهای بهتر.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است