ویژه‌برنامه‌های روز جمهوری اسلامی در رادیو فرهنگ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۰

ویژه‌برنامه‌های روز جمهوری اسلامی در رادیو فرهنگ

شبکه ‌رادیویی فرهنگ سه برنامه ویژه برای روز جمهوری اسلامی تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸٫۲ واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای آری، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.

در آستانه فرا رسیدن این روز، در برنامه «آری رای یک ملت است»، رادیو فرهنگ روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌دارد و ضمن مروری بر دیدگاه‌های گروه‌های مختلف آن زمان درباره انتخاب نوع حکومت، دلایل انتخاب نظام جمهوری اسلامی از سوی مردم مطالبی بیان می‌شود.

در این برنامه به آری گفتن‌هایی که نقش اساسی در زندگی فردی و اجتماعی افراد داشته است، پرداخته می‌شود و اینکه آری گفتن تا چه اندازه می‌تواند انسان را به اهدافش برساند.

این برنامه چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

همچنین در برنامه «ساز نوروز» از ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۲ فروردین در بخش نمایشی و گفتگو با هنرمندانی که در زمینه گرامی‌داشت این روز فعالیت داشتند این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.

«سرزمین من» برنامه دیگری از رادیو فرهنگ است که از ساعت ۱۲:۵۰ در بخش گفتگوی کارشناسی به اهمیت این روز اشاره دارد، بررسی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از دیگر بخش‌های این برنامه هستند.

گزیده‌ای از کلام بزرگان از جمله امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در فواصل پخش برنامه‌ها تقدیم شنوندگان می‌شود.

رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است