مجموعه‌های جدید BBC در راه است/ سفارش به خالق «شرلوک هولمز» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳

مجموعه‌های جدید BBC در راه است/ سفارش به خالق «شرلوک هولمز»

بی بی سی از برنامه خود برای ساخت چندین مجموعه و برنامه جدید و سفارش آن به بهترین نویسندگان و برنامه‌سازان خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، مجموعه رسانه‌ای BBC از برنامه خود برای ساخت سه مجموعه درام‌ جدید برای شبکه پیشروی خود یعنی «کانال یک – Channel One» پرده برداشت.

از جمله این پروژه‌ها سفارش ساخت درامی چهار قسمته به یکی از خالقان «شرلوک هولمز» یعنی استیون موفات است. سارا سلیمانی و گیونت هیوز دیگر افرادی هستند که از سوی BBC برای ساخت مجموعه‌هایی جدید انتخاب شده‌اند.

شارلوت مور مسئول بخش محتوای BBC با اعلام این خبر در جشنواره تلویزیونی ادینبرگ اضافه کرد ساخت یک مجموعه کمدی و دو برنامه تلویزیونی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که یکی از آن‌ها درباره سلامت روان است و شاهزاده ویلیام دوکِ کمبریج در آن حضور دارد.

درام جدید استیون موفات با نام«Inside Man» یک تریلر جنایی است که داستان آن درباره یک زندانی محکوم به اعدام آمریکایی و زنی است که سر و کارشان به طرز عجیبی به هم افتاده است و در سرداب محل اقامت یک کشیش انگلیسی گیر کرده‌اند. کار تولید این مجموعه چهار قسمته قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شود. موفات ساخت آثاری چون «شرلوک هولمز» و «دکتر هو» را در کارنامه خود دارد.

درام سارا سلیمانی نیز یک مجموعه چهار قسمتی و اقتباسی تلویزیونی از رمانی به نام «جاده ریدلی» به قلم جو بلوم است و داستان آن درباره ظهور فاشیسم در دهه ۶۰ میلادی در لندن و به پا خاستن یک زن برای مقابله با آن است.

گیونت هیوز نیز که به تازگی مینی سریال «بازار خودفروشی»  را برای آمازون و شبکه ITV و بر اساس رمانی به نام «بازار خودفروشی: رمانی بدون قهرمان» نوشته ویلیام تاکری ساخته، ماموریت یافته است تا مجموعه‌ای به نام «وقتی برای شما اتفاق می‌افتد» را هدایت کند که به موضوع سقط جنین در ایرلند شمالی و تبعات آن برای خانواده‌های درگیر با آن می‌پردازد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است