امیدوارم امسال فیلم جدیدم را جلوی دوربین ببرم/ مشغول نوشتنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷
دانش اقباشاوی در گفتگو با صبا:

امیدوارم امسال فیلم جدیدم را جلوی دوربین ببرم/ مشغول نوشتنم

دانش اقباشوی امیدوارست با بهتر شدن وضعیت کرونا، سال جدید فیلم تازه‌اش را جلوی دوربین ببرد.

دانش اقباشاوی کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: این روزها بیشتر در منزل هستم و وقت خودم را با مطالعه و نوشتن سپری می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه آیا فیلمنامه ای برای ساخت می نویسد، توضیح داد: بخشی از نوشتنم مربوط به نگارش فیلمنامه‌هایی می‌شود که در حوزه اجتماعی هستند مثلا یک سناریو دارم که فعلاً نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام.

اقباشاوی افزود: جدا از خانه نشینی که به تازگی پیش گرفته ام، قسمتی دیگر از فعالیتم معطوف به کارهایی می‌شود که به عنوان رئیس انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردانان سینمای ایران انجام می‌دهم. در این عرصه تلاش می کنم به همراه همکارانم در هیات مدیره به بحث معیشت اعضا توجه ویژه داشته باشیم.

کارگردان فیلم «تاج محل» درباره سختی های سال ۹۹ اذعان کرد: سال ۹۹ برای همه ایامی سخت و دشوار بود که امیدوارم به زودی این شرایط به پایان رسد، اما تلاش خواهم کرد اگر موقعیت فراهم شد سال جدید فیلم جدیدم را جلوی دوربین ببرم.

وی در پایان تاکید کرد: سال ۹۹ بسیاری از اهالی سینما و هنر چشم از دنیا فرو بستند. امیدوارم این وضعیت دیگر تکرار نشود و مردم کشورم در سال جدید، ایام را با سلامتی و خوشی بگذرانند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است