سریال «بد وارث» را برای شبکه نمایش خانگی می‌سازم

حسن نجفی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: بازخوردهایی که از فصل دوم سریال «جلال» گرفتیم متوجه شدیم که کار با استقبال بسیار خوب تماشاگران مواجه شده است. به همین دلیل این مجموعه قرار است تا 6 فصل ادامه داشته باشد.

وی افزود: فصل اول این سریال به دوران انقلاب توجه داشت. در فصل دوم داستان تا سال 62 ادامه پیدا کرد. فصل سوم قصه جنگ را مد نظر قرار خواهد داد و در سه فصل باقیمانده نیز داستان تا زمان حال پیش خواهد رفت. در این 6 فصل تقریبا 9 هزار بازیگر را در کارم استفاده خواهم کرد.

این کارگردان ادامه داد: در هر فصل تعداد شهرها و لوکیشن ها بیشتر خواهد شد. برای نمونه در فصل دوم 250 لوکیشن در سریال مورد استفاده قرار خواهد گرفت. درباره «جلال 2» باید نکته‌ای را بیان کنم، آن هم اینکه برای این سریال از بدو شروع نگارش فیلمنامه تا ساخت 6 ماه زمان صرف تولید شد؛ این مدت زمان برای تولید یک سریال، طبق گفته مسئولان سیما رکورد محسوب می‌شود.

نجفی درباره کمبود‌ها در «جلال 2» گفت: با بودجه بسیار کمی این فصل را ساختیم، اما تمام تلاشمان این بود که کمبودها روی کیفیت سریال تاثیر منفی نگذارد. این اتفاق نیز به گواه کارشناس به درستی در سریال «جلال» رخ داده است.

این کارگردان در پایان اعلام کرد: قرار است تا پیش از ساخت فصل سوم «جلال»، مجموعه‌‌ای را با نام «بد وارث» برای شبکه نمایش خانگی تولید کنم. این سریال یک طنز معاصر است که داستانش در تهران خواهد گذشت و از تولیدات پربازیگر شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

انتهای پیام/