«آب پریا» وارد کانال بالکان شبکه سحر شد/ نجات خواهر کوچک‌تر از دست دیو خشکسالی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۴

«آب پریا» وارد کانال بالکان شبکه سحر شد/ نجات خواهر کوچک‌تر از دست دیو خشکسالی

مجموعه تلویزیونی «آب پریا» به تهیه کنندگی و کارگردانی مرضیه برومند از کانال بالکان شبکه سحر پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، سریال «آب پریا»، داستانی کمدی و فانتزی دارد و داستان چند پری را روایت می‌کند که برای نجات خواهرشان آب پری از چنگال دیو خشکسالی به زمین می‌آیند.

«آب پریا» که برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه شده در لوکیشن‌های متفاوت در شهرهای مختلف ایران با اقلیم‌های مختلف آب و هوایی متنوع فیلمبرداری شده است.

هر سال روز سیزده به در، ابر پری، سبز پری و آب پری در خانه خواهر بزرگترشان برف پری دور هم جمع می‌شوند. آش چل دانه گیاه می‌خورند گل می‌گویند و گل می‌شنوند و درد دل می‌کنند. اما امسال آب پری در چنگال آپوش گرفتار شده و پیش آن‌ها نیامده است. سه خواهر بزرگ‌تر برای نجات آب پری به زمین می‌آیند و…

هنگامه مفید، بهناز جعفری، سحر ولد بیگی، آوا درویشی، حسن دادشکر، امیرحسین صدیق، امیررضا میرآقا، لیلی رشیدی، سیامک صفری، رضا یزدانی، شبنم فرشادجو، کاوه توکلی، مریم سعادت و نیما فلاح در «آب پریا» با نویسندگی راضیه برومند نقش آفرینی کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «آب پریا» در ۱۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای هر روز از ساعت ۱۶:۳۵ به وقت تهران با زمان تکرار ۲۰:۳۰ همان روز روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

سلما پانجیچ زبانگردانی و ترجمه به زبان بوسنیایی این سریال را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است