تماشاگران سرمایه‌های اصلی فرهنگ کشور هستند/ امیدواری برای سال جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
حمید نیلی در پیامی مطرح کرد؛

تماشاگران سرمایه‌های اصلی فرهنگ کشور هستند/ امیدواری برای سال جدید

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، روز ملی هنرهای نمایشی را تبریک گفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

هوالعزیز

«نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

چنگ در پرده همین می‌دهدت پند ولی

وعظت آن گاه کند سود که قابل باشی»

بهار،این اعجاز بی همانند خالق عشق و زیبایی باردیگر از راه رسید و به جان و روح عالم خسته رنگ و طراوتی جان افزا بخشید.

سالی که گذشت با همه مصائب و گرفتاری‌های ناشی از پاندمی جهانی کووید ۱۹ برای اصحاب قلم و اندیشه و فرهیختگان عرصه هنرهای نمایشی سالی سخت بود.

در سایه هولناک و مهیب این کم کاری و بیکاری ناخواسته، اهالی نجیب و شریف تئاتر کشور نتوانستند آنچنان که شایسته و بایسته بود بر صحنه تئاتر و در مقابل دیدگان مشتاق مخاطبان و تماشاگران گرانقدر که سرمایه اصلی حوزه فرهنگ و هنر هستند، بدرخشند و آثار فاخر و قابلی را بیافرینند.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس هم در این میان با بهره‌گیری از همه توان و ظرفیت‌های خود و با هدف اعتلا و رونق حداکثری تئاتر استان‌ها در سراسر کشور سالی سخت و البته پرکاری را سپری نمود و به قدر قوه و وسع خویش با برگزاری رویدادها و برنامه‌های متعدد، تلاش کرد همچنان کورسوی امید را برای هنرمندان و روحیه مقاومت و پایداری را برای جامعه ایرانی و اسلامی زنده نگاه دارد.

بدین وسیله ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، در آستانه روز ملی هنرهای نمایشی این روز فرخنده را به همه هنرمندان تئاتر ایران زمین تبریک گفته و ابراز امیدواری می‌کند سال ۱۴۰۰ سالی بدون کرونا، و آغاز فصل جدیدی در تئاتر برای کشورمان باشد.

سالی که در آن، سلامتی باشد و اندیشه و شور و تعهد و تئاتر رونقی دوباره بگیرد و هنرمندان تئاتر، با فراغ بال، بیافرینند و بدرخشند و ببالند.
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد.

حمید نیلی

۷ فروردین ماه ۱۴۰۰.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است